آموزش تبریزی‌ها برای مدیریت اصولی پسماند در ایام محرم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از ارائه آموزشهای شهروندی در زمینه مدیریت اصولی پسماندها در ایام محرم خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا اصغری با اشاره به حضور کارشناسان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در همایش عاشورائی هیئت‌های مذهبی استان جهت ارائه آموزش‌های شهروندی در زمینه مدیریت اصولی پسماندها در ایام محرم اظهار کرد: ارائه آموزش‌های شهروندی در زمینه مدیریت اصولی پسماندها در همایش عاشورایی با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئت‌های مذهبی انجام شد و ما مردم و مسئولان هیئت‌ها را با اصول مدیریت پسماند آشنا کردیم.

اصغری با بیان اینکه ایام محرم فرصت مناسبی جهت آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در رابطه با موضوع ظروف یکبار مصرف و عوارض جبران ناپذیر مصرف این ظروف برای سلامت انسان و محیط زیست است، افزود: می‌توانیم با ارائه آموزش‌های شهروندی لازم در این زمینه، مدیریت اصولی پسماندها و حفظ محیط زیست شهری را نهادینه کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز تصریح کرد: افزایش تولید پسماند در اثر مصرف بیش از حد ظروف یکبار مصرف در سطح شهر از نظر تنظیف شهری از جمله مواردی هستند که باید حتما مورد توجه شهروندان نیز قرار گیرد و  بدون شک مشارکت عزاداران در تمیزی شهر مهم است.

وی گفت: طبق تعامل به عمل آمده بین اداره کل تبلیغات اسلامی استان و شورای هیئت‌های مذهبی با سازمان پسماند ارائه آموزش و توزیع اقلام فرهنگی آموزشی در هیئت‌ها و مساجد سطح شهر در جهت آموزش مدیریت اصولی پسماند در ایام محرم نیز صورت می‌گیرد.

کد خبر 387600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.