بانک مرکزی دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

بانک مرکزی برای نخستین بار، دستگاه برتر اجرایی بر اساس ۱۲ شاخص ابلاغی رئیس جمهور شد و از عبدالناصر همتی به عنوان مدیر برگزیده در جشنواره شهید رجایی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا عبدالناصر همتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز ۶ شهریور ۹۸ بانک مرکزی در جشنواره پانزدهم شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر اجرایی اعلام شد و اینجانب لوح تقدیر و تندیس جشنواره شهید رجایی برای سال ۹۸ را براساس شاخص‌های ۱۲گانه اعلامی رئیس جمهور از دست مقام محترم ریاست جمهوری دریافت کردم.

وی افزود:  این عنوان افتخار بزرگی است که با همراهی و تلاش کارآمد مدیران و کارکنان بانک مرکزی جمهوری اسلام ایران حاصل شد و بانک مرکزی توانست در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ کشورمان با تدبیر و تلاش خستگی ناپذیر ، عملکرد مورد تأییدی را از خود نشان داده و درمسیر ارتقای مقاومت ملت بزرگ ایران نقش آفرینی کند.

رییس کل بانک مرکزی گفت: رضایت مسؤلین عالی‌رتبه کشور و خصوصاً مردم عزیز از اقدامات وعملکرد خدمتگزاران آنها در بانک مرکزی برای مدیران، کارشناسان و کارکنان بانک مرکزی مایه مباهات بوده و انگیزه کافی جهت تلاش و همت بیشتر آنها در ایجاد ثبات در سطح عمومی قیمتها، سلامت وثبات سیستم بانکی و حمایت و پشتیبانی از رشد تولید ملی بوجود خواهد آورد.

کد خبر 387568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.