قلعه نویی: دنبال دو امید بودیم و فقط یکی جذب شد/ ماشین سازی را آنالیز کرده ایم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ماشین سازی جوان، با انگیزه و سخت کوش است که آنها را آنالیز کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی امروز _ چهارشنبه شش مردادماه _ در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز ضمن ابراز خوشحالی از شروع لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: رسانه ها فصل گذشته بستر خوبی برایمان فراهم کردند. خوشحالم که رسول خطیبی به لیگ برتر باز گشته استت. تیم خطیبی جوان با انگیزه و سخت کوش است که آنها را آنالیز کرده ایم.

وی با ابراز امیدواری برای حضور هواداران برای تماشای دیدار ماشین سازی و سپاهان گفت: بازی اول را خیلی خوب پشت سر گذاشتیم. هدف ماشین سازی گل نخوردن است. استنلی بین هجده نفر است ولی امشب تصمیم خواهیم گرفت که باید کی و کجا به ما کمک کند. استنلی بازیکنی است که به تمرین و بازی علاقه زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ضمن تاکید بر حرفه ای بودن باشگاه سپاهان، گفت: باشگاه سپاهان سند چشم اندازی را طراحی کرده و اهداف خوبی را پیگیری می کند. ما براساس بودجه بازیکن جذب کرده ایم. امیدوارم شرایط هفته به هفته بهتر شود. هرچیزی که به نفع فوتبال باشد خوب است. امیدوارم حرکات خوب ادامه دار باشد و کدخدامنشی نباشد.

قلعه نویی با ابراز ناراحتی از وضعیت چمن در شهرهای مختلف، تصریح کرد: در فصل های پائیز و زمستان شرایط چمن ورزشگاه ها بد می شود. امیدوارم بلیت فروشی الکترونیک در بین هواداران جا بیوفتد. ما دنبال دو امید بودیم ک یکی را جذب کردیم و از جذب دیگری نا امید شدیم.

وی با تاکید بر اینکه دیدش به مسائل فوتبال کارشناسانه است، گفت: باید بررسی کنیم که توپهای جدید با چمن سازگار است یا خیر و پیشنهاد می کنم از توپ های مورد استفاده در جام باشگاه های اسیا استفاده شود. باید چمن نقش جهان عوض شود تا مشکل چمن بصورت کلی و برای همیشه حل شود. امیدوارم این مشکل در آینده حل شود.
قلعه نویی با ابراز خرسندی از حضور کارشناسان فوتبالی در مدیریت برخی تیم ها گفت: تابش و انصاری فرد سابقه فوتبالی دارند.

کد خبر 387564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.