اجرای ۱۳ پروژه بازآفرینی شهری در یاسوج

شهردار یاسوج گفت: ۱۳ پروژه بازآفرینی شهری به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال در این شهر اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: مناقصه ۱۳ پروژه بازآفرینی شهری یاسوج برگزار شده است و در روزهای آینده عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی از جمله احداث مرکز محله، روکش آسفالت، ایجاد پارک و فضای سبز و همچنین جدول‌گذاری خواهد بود.

شهردار یاسوج عنوان کرد: شهرداری یاسوج جزء نخستین دستگاه‌های اجرایی استان بود که مدارک و اسناد مناقصات مربوط به پروژه‌های خود را به ستاد بازآفرینی تحویل داد.

مقدم تاکید کرد: بازآفرینی فرصت مغتنمی برای توسعه زیرساخت‌های شهری است و حوزه‌های مختلف شهرداری یاسوج باید برای به ثمر نشستن این پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند و مکلف به رفع معارض احتمالی در اسرع وقت هستند.

وی تاکید کرد: در چند ماه گذشته جلسات فشرده و بازدیدهای میدانی زیادی برای تسریع در انجام پروژه‌های بازآفرینی با حضور معاون بازآفرینی شهری اداره‌کل مسکن و شهرسازی و اعضای شورای شهر برگزار شد که نتیجه این جلسات و بازدیدها، پروژه‌های تعریف شده است.

شهردار یاسوج اضافه کرد: از دیگر مزایای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری، توجه به وضع محلات و بافت‌های ناکارآمد است به همین دلیل این پروژه‌ها در محلات مختلف شهر از جمله شرف‌آباد، اکبرآباد، زیرتل، دولت‌آباد، چشمه‌نباتی و سالم‌آباد اجرا خواهد شد.

کد خبر 387549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.