پارک سوار قدس تا سه ماه آینده به بهربرداری می‌رسد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: پارک سوار در این منطقه که جنب ایستگاه مترو قدس واقع شده تا سه ماه آینده به بهره‌بردرای می‌رسد، عملیات عمرانی این پارک سوار از خردادماه سال جاری آغاز شده است.

علی باقری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح پارک سوار قدس به منظور ساماندهی حمل و نقل درون شهری انجام می‌شود و سرویس دهی به اتوبوس‌های ۱۲ خط درون شهری در محدوده منطقه ۱۲ انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در زمینی به مساحت ۱۵۵۰۰ متر مربع اجرایی می‌شود و مبلغی بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صرف تملک و اجرای این طرح شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: خطوط اتوبوس شهرهای شاهین شهر و خمینی شهر، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه آزاد خمینی شهر و محله‌های دهنو و عاشق آباد و اتوبوس‌هایی که در خیابان امام خمینی و بهارستان تردد می‌کنند از مزایای این پارک سوار بهره‌مند می‌شود.

باقری ادامه داد: پارک سوار قدس به خطوط اتوبوس محله مهدیه، محله محمود آباد، محله امین آباد و پالایشگاه و نیروگاه شهرک شهید منتظری نیز سرویس دهی می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از مزیت‌های این پارک سوار نزدیکی آن به ایستگاه مترو در شهرک قدس است، تصریح کرد: این پارک سوار شرایط را برای ایجاد حمل و نقل عمومی کارآمد شامل اتوبوس، مترو و خودرو شخصی فراهم می‌کند، در این پارک سوار امکان توقف ۲۰۰ خودرو شخصی وجود دارد.

کد خبر 387544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.