۱۸ درصد از باشگاه‌های استان از نظر مجوز مشکل دارند

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: طبق بازرسی های انجام شده تعداد باشگاه‌هایی که در استان داریم به ۱۰۵۱ باشگاه می‌رسد. تعداد بازرسی های سال گذشته ثبت شده در سامانه نیز به ۱۴۲۶ بازرسی می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی محمدی امروز _ شش شهریور ماه_ در گردهمایی روسای هیئت‌های پزشکی ورزشی استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: طبق بازرسی های انجام شده تعداد باشگاه‌هایی که در استان داریم به هزار و ۵۱ باشگاه می‌رسد. تعداد بازرسی های سال گذشته ثبت شده و در سامانه نیز به هزار و ۴۲۶ بازرسی می‌رسد.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها به شکل انجام می‌شود، ادامه داد: در بازرسی اولیه همه باشگاه‌ها تحت بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند که این کار تا اواخر تیر ماه انجام می‌شود. در بازرسی دوم باشگاه‌هایی که در بازرسی اول دچار مشکل هستند یک بار دیگر به آن‌ها سر می‌زنیم و خطای بازرسی اولی را تست می‌کنیم و اگر رفع نشده باشد برای بار دیگر به مدت ده روز به آن‌ها فرصت داده می‌شود. 

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان افزود: در بازرسی آخر که ادواری نام دارد، مخصوص باشگاه‌هایی است که در بازرسی دوم خطاها را برطرف نکرده‌اند.

محمدی اضافه کرد: ۲۷۳ بازرسی ثانویه در استان اصفهان انجام شده و بازرسی های ادواری به ۲۲۰ می‌رسد. از مجموعه باشگاه‌هایی که سرکشی شده است ۱۸ درصد باشگاه‌ها از نظر مجوز مشکل داشته‌اند و بیش ۲۳ درصد آن‌ها مشکل بیمه دارند.

وی تصریح کرد: بخش دیگری که ما در آن نظارت داشتیم باشگاه‌ها و مراکز ماساژ است که آمار اخطار آن‌ها به چهار درصد می‌رسد که تقریبا آمار خوبی است.

کد خبر 387543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.