دو اقامتگاه بوم گردی در نطنز به بهره برداری رسید
اقامتگاه بوم گردی نطنز

نطنز- سرپرست اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: در هفته دولت با حضور مسئولان دو اقامتگاه بوم گردی در باغ شهر تاریخی نطنز افتتاح شد.

حسین یزدانهمر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز با شاره به بهره برداری از دو اقامتگاه بوم گردی در باغ شهر تاریخی نطنز، اظهار کرد: اقامتگاه بوم گردی سرای جواهر در محله قصبه نطنز و در نزدیکی مسجد جامع این شهر و اقامتگاه بوم گردی سرای مادر در محله وشوشاد نطنز با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی جهت اقامت و پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی راه اندازی شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری نطنز افزود: با افتتاح و بهره برداری از این دو اقامتگاه بوم گردی گردشگران و شهروندان نطنز می توانند از این دو فضای زیبا و دلنشین استفاده کنند.

یزدانهمر با اشاره به رویکرد مثبت گردشگران به اقامتگاه های بوم گردی در سطح کشور، ادامه داد: هدف ما ایجاد زیرساخت‌های لازم گردشگری نظیر اقامتگاه‌های بومگردی در شهرهای نطنز و بادرود بوده تا ماندگاری و جذب گردشگر در این شهرستان افزایش یابد.

به گزارش ایمنا، اقامتگاه سنتی دیاوا در روستای ده آباد از توابع بادرود با زیر بنای ۵۵۰ متر مربع، در دو طبقه با شش اتاق اقامتی و با ظرفیت پذیرش ۳۰ مسافر و گردشگر، اقامتگاه سنتی حسن خان خیاط در طرق رود با زیر بنای ۴۰۰ متر در دو طبقه با ۸ اتاق اقامتی و ظرفیت ۴۵ گردشگر از دیگر اقامتگاه های بوم گردی شهرستان نطنز به شمار می آیند.

کد خبر 387540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.