در سال گذشته ۳۱۰ هزار بیمه شده ورزشی داشتیم

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: رسالت هیئت پزشکی استان اصفهان پیشگیری و کمک به آسیب ورزشکاران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد باقری امروز _ شش شهریور ماه _ در گردهمایی روسای هیئت های پزشکی ورزشی استان اصفهان، اظهار کرد: بعد از مدیریت جدید هیئت استان بخش عمده کار ما در سال جدید اولویت بندی و سازماندهی شهرستان ها است تا به کمک هیئت های شهرستانی برویم و سعی داریم به این هیئت ها توجه بیشتری شود که امروز کلید این کار خورد و از این بابت خوشحال هستم.

وی ادامه داد: امیدوارم بعد از این جلسه ارتباط کاری بین هیئت ها زیاد شود و از نظر ساختار، تجهیزات، مکان، مالی و نیروی انسانی بتوانیم هیئت های شهرستان را ارتقا بخشیم.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان ادامه داد: این کار با مشارکت و همکاری هیئت های پزشکی استان اصفهان انجام می‌شود.

باقری مقدم افزود: بر اساس مصوبه که از طرف وزارت به دست ما رسیده است، روسای شهرستان ها باید پزشک باشند. حضور پزشکان در هیئت ها کمک زیادی می کند.

وی اضافه کرد: ما به فکر این هستیم که چه کار هایی را انجام دهیم که وضعیت هیئت های استان اصفهان بهتر شود. اگر اداره کل حمایت های لازم را انجام دهد، می توانیم خواسته های هیئت های شهرستانی را بر آورده کنیم.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: هماهنگی بین هیئت های پزشکی شهرستان ها یکی دیگر از برنامه های هیئت هاتی ورزشی استان است چرا که در سال های گذشته ارتباط ها کم و شاهد عدم هماهنگی بوده ایم.

باقری مقدم ادامه داد: رسالت هیئت پزشکی استان اصفهان پیشگیری و کمک به آسیب ورزشکاران است. نظارت به عملکرد باشگاه ها نیز جز دیگر برنامه های ما است.

وی در رابطه با وضعیت بیمه شوندگان، گفت: وضعیت بیمه شدگان ورزشی رو به افزایش است. زمانی که در هیئت شروع به کار کردیم، آمار افراد بیمه شده ۲۶۰ هزار نفر بود و سال گذشته این آمار افزایش یافت و به ۳۱۰ هزار نفر رسید و امسال پیش بینی میکنیم که این آمار به ۳۵۰ هزار نفر خواهد رسید. سعی داریم ورزشکاران را سازماندهی کنیم و این سازماندهی وضعیت کلی ورزش را بهتر خواهد کرد.

کد خبر 387533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.