انجام ۱۵۲ عملیات توسط آتش‌نشانی آمل در تیرماه امسال

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: ۱۵۲ عملیات در تیرماه سال‌جاری توسط آتش‌نشانان آملی انجام شد که ۵۹ مورد از آن‌ها عملیات اطفاء حریق و ۹۳ مورد عملیات امداد و نجات بوده است.

به گزارش ایمنا، پیروز کاویانپور اظهار کرد: در بخش عملیات اطفاء حریق، علف‌های هرز بیشترین فراوانی را داشته و در بخش امداد و نجات ، گرفتن حیوانات اهلی و موذی از منازل بالاترین سهم را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان این حوادث ۱۱ نفر بوده است، عنوان کرد: سازمان با برگزاری دوره‌های آموزشی تئوری و عملی در ادارات، سازمان‌ها ، مهدکودک‌ها و بازدید ایمنی مدارس و مکان‌های عمومی سعی در آگاه‌سازی شهروندان و کاهش حوادث دارد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از برگزاری ۱۲ دوره ی آموزش نکات ایمنی و اطفای حریق برای ۳۲۲ نفر از شهروندان خبر داد و تصریح کرد: واحد آموزش و پیشگیری سازمان در تیرماه امسال ۶۷ تاییدیه پروانه ساختمانی و ۳۷ تاییدیه پایان‌کار صادر کرده است.

 کاویانپور به نقش این سازمان در پیشگیری از بروز حادثه آتش‌سوزی در ترکیدن لوله گاز خیابان امام‌خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: همکاری شهروندان در رعایت مباحث ایمنی آن حادثه قابل تقدیر است.

وی یادآور شد: شهروندان برای تامین ایمنی محل زندگی خود پیش‌بینی‌های لازم را لحاظ کنند و در صورت بروز حوادث احتمالی  با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

کد خبر 387531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.