بهره‌برداری از ۹ طرح عمرانی شهری اردکان در هفته دولت

شهردار اردکان از افتتاح و آغاز بهره‌برداری از ۹ طرح عمرانی شهری به مناسبت هفته دولت در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، اباذر غفوری با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: هفته نخست شهریورماه که هفته دولت نام‌گذاری شده است، یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی دو بزرگ‌مرد، شهیدان رجایی و باهنر و جمعی از یاران باوفای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که خدمت خالصانه و خاضعانه به مردم در راستای توسعه و اقتدار کشور را سرلوحه کار خود قرار دادند.  

وی با بیان اینکه در این هفته ۹ طرح عمرانی شهری که با اختصاص اعتباری افزون بر ۳۲ میلیارد ریال ایجاد شده به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: زیرسازی و آسفالت مسیر ورودی پارک کوهستان، کوچه‌های شهرک ریحانه‌النبی(س) و خیابان آیت‌الله طالقانی‌(ره)، احداث رمپ ورود و خروج پارک شهید پایدار و ساخت مقبره شهدای گمنام باغ‌ملی و از جمله این طرح‌ها است.

شهردار اردکان ادامه داد: احداث میدان فاضل و بلوار ورودی میدان خرانق و تکمیل بلوار کوثر نیز در این هفته انجام و افتتاح می‌شود.

غفوری بر رعایت حفظ حریم رودخانه‌ها تأکید و اظهار کرد: شهرداری در چارچوب قوانین و مسئولیت‌های محوله با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها مقابله و با متخلفین برخورد می‌کند.

وی  از آغاز عملیات آزادسازی حریم رودخانه‌ها به‌ویژه در شرق اردکان خبر داد و افزود: ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه‌ها سبب وقوع سیلاب و خسارت‌های جبران‌ناپذیر به مردم و شهر می‌گردد و از شهروندان انتظار می‌رود در ساخت‌وسازها اصول ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 387528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.