بازنده‌های افتتاحیه به دنبال دشت اولین امتیاز

بازنده‌های بازی افتتاحیه لیگ نوزدهم برای کسب اولین امتیاز خودشان در لیگ نبردی حساس در مقابل یکدیگر خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از فردا آغاز می‌شود که بر اساس برنامه اعلام شده از جانب سازمان لیگ قرار است بعد از انجام رقابت‌های هفته دوم، لیگ به یک تعطیلی دو هفته‌ای برود و این یعنی تیم‌هایی که بتوانند در بازی دوم خودشان با کسب حداکثر امتیازات از زمین خارج شوند با آرامش بیشتری و به دور از هرگونه تنش، می‌توانند تعطیلات را پشت سر بگذارند.

در این بین تیم‌هایی که در هفته اول هم موفق به کسب امتیاز نشده‌اند، شرایط سخت‌تری نسبت به بقیه رقبا خواهند داشت و این موضوع در بازی این هفته پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن کاملا مشخص خواهد بود.

دوئل بازنده‌های افتتاحیه

پارس جنوبی جم با هدایت فراز کمالوند در اولین بازی لیگ برتری خودش در برابر مدافع عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت هم با خوردن یک گل به قرمزها باخت تا لیگ را با شکست شروع کند. البته باختن با حداقل گل آن هم در خانه پرسپولس از لحاظ آماری نتیجه بدی برای بوشهری‌ها محسوب نمی‌شود و فشاری بر روی کمالوند و تیمش ایجاد نشد. اما از طرف دیگر ذوب‌آهن در فولادشهر بازی برده را به حریف خودش سایپا باخت تا اعتراض‌ها نسبت به عملکرد خط دفاعی و دروازه‌بان ذوب‌آهن بالا بگیرد. در این شرایط احتمال می‌رود که منصوریان برای برطرف کردن این مشکل دست به انجام تغییر بزند و یکی از دروازه‌بانان ذخیره تیمش مثل یوسف بهزادی را جانشین محمدباقر صادقی کند.

در چند روز گذشته اخباری مبنی بر خرید یک دروازه‌بان اسمی و نامدار توسط ذوب‌آهن مطرح شد که البته کادر فنی این تیم اعلام کرده این مسئله منتفی است و ذوب‌آهن از داشته‌های فعلی خودش استفاده می کند و به همین خاطر محمدباقر صادقی، یوسف بهزادی و معراج اسماعیلی باید تلاش کنند تا نفر اول دروازه ذوب‌آهن باشند.

غایبین تاثیرگذار

ذوب‌آهن در هفته گذشته اولین اخراجی لیگ نوزدهم را داد تا علیرضا چراغعلی نتواند در ترکیب این هفته ذوب‌آهن به میدان برود. مصدومیت ارسلان مطهری هم خوب نشد و این بازیکن هم دیگر غایب ذوب‌آهن در این بازی است. محمدرضا خلعتبری هم هنوز به مرز آمادگی لازم برای حضور در لیگ نرسیده است.

منصوریان روی نیمکت

علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن در اولین بازی تیمش به خاطر محرومیت امکان نشستن بر روی نیمکت را نداشت ولی در بازی این هفته ذوب‌آهن می‌تواند در کنار زمین تیمش را هدایت کند. حضور منصوریان پرجنب و جوش در کنار زمین و ارتباط نزدیکی که او با همه بازیکنان تیمش دارد می‌تواند هماهنگی تیمی ذوبی‌ها در درون زمین را بالاتر ببرد. البته منصوریان بدشانس هم بود و بعد از جدایی ناگهانی سعید آذری شایعه اخراجش و آمدن مهدی رجب‌زاده هم برای دو روز اردوی تیم ذوب‌آهن را تحت تاثیر قرار داد که خوشبختانه این خبر از جانب مدیران ذوب‌آهن تکذیب شد تا فعلا جای منصوریان بر روی نیمکت ذوب‌آهن محکم باشد.

ابهام در میزبانی پارس

قوانین جدید سازمان لیگ مبنی بر تجهیز استادیوم‌های ورزشی به پارس جنوبی جم سرایت کرده و استادیوم خانگی این تیم هنوز به صورت کامل مورد تایید قرار نگرفته است. در برنامه اعلامی سازمان لیگ نام استادیوم تیم میزبان مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که بازی دو تیم به شهر بوشهر منتقل شود. با این حال قرار است که بازیکنان پارس عصر امروز در میان بدرقه مردم جم وارد شهر شوند تا اولین بازی خودشان در لیگ را برگزار کنند و باید دید که تصمیم نهایی سازمان لیگ برای معرفی استادیوم میزبان این بازی که قرار است با قضاوت محمدرضا اکبریان در ساعت ۲۰ روز جمعه ۸ شهریور برگزار شود چه خواهد بود.

 ترکیب احتمالی پارس جنوبی: فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، مگنو باتیستا، محمود شفیعی، رضا خالقی فر،  پوریا آریاکیا، حامد پاکدل ، ایمان باصفا ، کاخبر کاکاشویلی، مهدی ترکمان

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن: یوسف بهزادی، حمید بوحمدان، محمد نژاد مهدی، میلاد فخرالدینی، عباسی ، ایبا بوی باکر، قاسم حدادی فر، زبیر نیک نفس، درخشان مهر، مجتبی حق‌دوست، ماکالی کریستاتوس

کد خبر 387507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.