۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
غرور لعنتی

شاید وقتی اسم از غرور بازیکنان فوتبال به میان بیاید کمتر کسی به رونالدو و غرورش فکر نکند، اما مثل اینکه اینبار غرور لعنتی دامن گیر بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دوران کودکی آرزو داشت دکتر شود. از دوره نوجوانی ورزش را با والیبال شناخت و از ابتدای جوانی بود که گمشده و آینده اش را در فوتبال حرفه ای پیدا کرد.علیرضا نیکبخت بعد از علی پروین که با ۲۰ بازی رکورد دار حضور در دربی است با ۱۹ حضور در رتبه دوم بازی در دربی بزرگ ایران قرار دارد و فقط یک بار با پیراهن پرسپولیس در دربی ۶۲ موفق به گلزنی شده‌است.

علیرضا نیکبخت گل رز را دوست دارد و عکس های زیادی را جمع آوری کرده است؛ محیط زندگی ساکت و آرام را می پسندد چرا که تا ساعت ۱۲ ظهر می خوابد! و شب ها هم دوست ندارد دور و برش شلوغ و پرسر و صدا باشد. نیکبخت واحدی دقایقی پیش با انتشار عکسی از خودش در صفحه اینستاگرامش متنی قابل تامل را اینگونه نوشت:
 

"غرور لعنتی
همواره چوب لای چرخ زندگی‌هایمان انداخت...گوش ندادیم به حرف کسی که دلسوزمان بود، انجام ندادیم کاری را که می‌دانستیم باید، پیام ندادیم به کسی که دل‌تنگمان بود، نگاه نکردیم به کسی که برای دیدنش لحظه‌شماری می‌کردیم، نرفتیم، نخواستیم، نپرسیدیم، چرا؟ چون مثلا غرورمان خدشه‌دار می‌شد، می‌رفت زیر سوال، لگدمال می‌شدولی اصل ماجرا چه بود؟ یک لج‌بازی کودکانه‌ی مضحک با دلمان که خیلی چیزها را از ما گرفت!"

کد خبر 387506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.