در فوتسال اتحاد وجود ندارد/ باید منتظر فاجعه باشیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: باید چند نفر از پیشکسوتان فوتسال یا مدیرعاملان باشگاه‌ها با یکدیگر متحد شوند و با فدراسیون فوتبال در رابطه با فوتسال صحبت کنند تا زودتر به نتیجه برسیم، متأسفانه اتحادی در فوتسال وجود ندارد.

حمید بی غم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط گیتی پسند، اظهار کرد: از اول فصل با چالشی به نام مصدومیت رو به رو بودیم که به جای آن‌ها از بازیکنان بومی استفاده کردیم، در حال حاضر دو نفر از مصدومین می‌توانند تیم را همراهی کنند و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه در مسابقات خوب ظاهر می‌شویم، اما نتیجه نمی‌گیریم، خاطر نشان کرد: در دوبازی آخر بازیکنانم فوتسال خوبی از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های مناسبی خلق کردند، اما در بعضی مواقع توپ‌ها وارد دروازه حریف نمی‌شود و روی اتفاق‌های خاص گل دریافت می‌کنیم که باعث عدم نتیجه گیری تیم است. امیدوارم از این به بعد اتفاقاتی که رخ می‌دهد به نفع گیتی پسند باشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص تیم فوتسال ورامین، تصریح کرد: هر زمانی که فیلم بازی ورامین به دست ما برسد و آن ها را آنالیز کنیم می‌توانم در مورد این تیم صحبت کنم.

بی غم با اشاره به اینکه نظارت در فوتسال کم است، تاکید کرد: شنیده می‌شود سنین پایه فوتسال مشروبات الکلی مصرف می‌کنند، وقتی نظارت کم باشد این اتفاقات می افتد و با این روندی که پیش می‌رویم به نظر من باید منتظر یک فاجعه بزرگ در جامعه فوتسال باشیم.

وی در رابطه با داوری مسابقات، گفت: مواقعی که داورها خوب یا بد قضاوت می‌کنند، مستقیم نظرم را به خود آن‌ها می گویم تا اینکه بیایم بر علیه داوران مصاحبه کنم. در حیطه کاری من نیست که بخواهم در رابطه با داوری صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه مشکلات در فوتسال زیاد است، گفت: در حال حاضر متولی فوتسال مشخص نیست. برای مسابقات شهرها برای یک دیگر خط و نشان می‌کشند، هنوز به تیم ما توپ نرسیده و با سه توپ کار می‌کنیم. حذف فوتسال از مراسم  برترین‌ها کاره درستی نبود که در فوتسال تأثیر گذار است، هرسال از مربیان برای انتخاب برترین‌ها آمار می‌گرفتند، اما امسال اصلاً نظر خواهی نشد. امیدوارم در کمیته فوتسال هیئت مدیره و مسئول سازمان لیگ مشخص شوند تا به نظم خاصی برسیم.

بی‌غم در خصوص بهتر شدن وضعیت فوتسال، اظهار کرد: باید چند نفر از پیشکسوتان فوتسال یا مدیرعاملان باشگاه‌ها با یکدیگر متحد شوند و با فدراسیون فوتبال در رابطه با فوتسال صحبت کنند تا زودتر به نتیجه برسیم، متأسفانه در فوتسال اتحادی وجود ندارد و همه  نشستیم تا اتفاقی رخ دهد درصورتی‌که باید یک‌ بار هم خودمان اقدام کنیم.

کد خبر 387500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.