بهره‌برداری از ۹.۵ کیلومتر مسیر رینگ چهارم تا پایان سال ۹۹

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: برنامه زمان‌بندی شده برای اجرای رینگ چهارم از تقاطع نصف جهان تا اتصال به ادامه بلوار فرزانگان تا پایان سال ۹۹ است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: علی‌رغم معارضات ملکی، تأسیساتی و مالی در مسیر رینگ چهارم، با هماهنگی و همراهی انجام شده پروژه‌های در حال اجرا مطابق با برنامه زمانبندی شده در حال پیشرفت است.

وی ادامه داد: دغدغه جدی مدیریت شهری اصفهان این است که اولویت مشخص شده برای حلقه حفاظتی طبق برنامه پیش رود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه اولویت نخست اجرای رینگ چهارم از تقاطع نصف جهان تا اتصال به ادامه بلوار فرزانگان در منطقه ۱۴ با حدود ۹ و نیم کیلومتر مسیر است، تصریح کرد: تمام برنامه ریزی‌های دوساله این است که مسیر ۹ و نیم کیلومتر و تقاطع‌های آن را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه زمانبندی شده برای اجرای رینگ چهارم از تقاطع نصف جهان تا اتصال به ادامه بلوار فرزانگان تا پایان سال ۹۹ است، ادامه داد: امیدواریم این مهم محقق شود گر چه مشکلات زیادی داریم، زیرا حدود پنج کیلومتر مسیر در منطقه ۱۵ و یک کیلومتر مسیر در منطقه ۱۰ باید آزادسازی شود.

مظفر خبر از پیشرفت ۲۲ درصدی پروژه تقاطع نصف جهان داد و گفت: تقاطع نصف جهان دارای پنج پل در چهار سطح است که تقاطع بسیار بزرگی است و به عنوان یکی از ورودی‌های شرق اصفهان یک نماد معماری زیبا نیز برای آن طراحی می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت قابل قبول پروژه تقاطع غیرهمسطح آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی، خاطرنشان کرد: این پروژه شامل دو قسمت می‌شود، نخست پلی است که در حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه ظرف مدت ۱۰ ماه احداث خواهد شد، اما برای استفاده از پل نیاز است حدود یک کیلومتر از حلقه حفاظتی در منطقه ۱۴ همچنین رمپ و لوپ‌هایی که به آن اتصال پیدا می‌کند را اجرا کنیم که طبق برنامه زمانبندی شده پایان آن خرداد ۹۹ پیش بینی می‌شود، اما طبق برنامه زمانبندی فشرده‌ای که تکلیف شده، باید تا پایان سال بتوانیم ادامه بلوار فرزانگان، حدود یک کیلومتر از رینگ در منطقه ۱۴ و هم تقاطع آفتاب را تمام و ترافیک سنگین شمال شرق و شرق اصفهان را به این مسیر انتقال دهیم.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: اولویت بندی کل مسیر رینگ مصوب شورای معاونان شده و تلاش می‌شود اولویت‌های بعدی رینگ ۷۸ کیلومتری شهر که در حدود ۴۵ کیلومتر آن در شهر اصفهان قرار دارد، مصوب و به استانداری و شهرستان‌ها ابلاغ و برنامه زمانبندی برای کل رینگ تعیین شود که اصفهان بتواند از کمک‌های دولت استفاده کند و شهرهای دیگر نیز آزادسازی‌ها را برای اجرای کامل این پروژه انجام دهند.

کد خبر 387496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.