راه‌اندازی سامانه پیامکی برای شکایات مردمی درخصوص نظافت معابر

مدیر پروژه چهارباغ عباسی با بیان اینکه برای دریافت شکایات مردم در خصوص نظافت معابر هم سامانه پیامکی راه اندازی خواهد شد، گفت: در صورتی که شکایتی از سوی مردم دریافت و صحت آن اثبات شود، کاسب خاطی جریمه خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید سهرابی با اشاره به ساماندهی اغذیه فروش های گذر چهارباغ عباسی، اظهار کرد: برای ضابطه مند کردن فعالیت اغذیه فروشان در این گذر تا شهریورماه دستورالعملی در قالب عقد قرارداد با کاسبان منعقد خواهد شد تا کسب و کار اغذیه فروشان در چهارباغ تحت نظارت و اصول خاصی انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیاده راه جزء معابر عمومی است، بر اساس این قرارداد، کاسبانی که قصد استفاده از این فضا را داشته باشند باید هزینه ای را طبق تعرفه هایی که تعیین خواهد شد، بپردازند.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی افزود: همچنین در قالب این قرارداد، تعداد میز و صندلی هایی که مورد درخواست هر مغازه باشد بررسی خواهد شد، حداکثر میز و صندلی قابل استفاده مقابل هر مغازه 10 و حداقل سه مورد است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات برای ساماندهی مغازه های اغذیه فروشی، نصب فلاورباکس برای محصور کردن میز و صندلی های مقابل هر مغازه است، گفت: بعد از اجرایی شدن این اقدام نظافت فضای عمومی در اختیار مغازه داران بر عهده خود آنها خواهد بود. 

سهرابی بیان کرد: نظارت بر نحوه نظافت نیز بر عهده مدیریت ساماندهی چهارباغ عباسی خواهد بود و برای این کار، نیروهای ویژه به کار گرفته خواهد شد.  

وی با بیان اینکه برای دریافت شکایات مردم در خصوص نظافت معابر هم سامانه پیامکی راه اندازی خواهد شد، تصریح کرد: در صورتیکه شکایتی از سوی مردم دریافت و صحت آن اثبات شود، کاسب خاطی جریمه خواهد شد.

مدیر طرح ساماندهی چهارباغ عباسی در پاسخ به این پرسش که آیا اصناف دیگر مستقر در چهارباغ هم مشمول دستورالعمل ساماندهی خواهند شد یا خیر، گفت: در خصوص دیگر مشاغل باید قانون ساماندهی مشاغل بررسی شود تا مشاغل در شأن و جایگاه چهارباغ، در این محور فعالیت کنند.  

کد خبر 387490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.