۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
هتلی که رشد می‌کند!

گروهی از معماران با الهام از سری فیلم‌های مینیون، کارتونی بسیار معروف و کودکانه با ساختارهایی دوربین مانند، خانه‌ای درختی در میان جنگل طراحی کرده‌اند که امکان رشد و بزرگ شدن دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خانه درختی فوق که  Bertنام گرفت، با حداقل اثر کربن شامل سیستم انرژی خورشیدی و تجهیزات تصفیه آب است. معماران این خانه جنگلی به جای استفاده از مصالح بتنی و فلزات از مواد طبیعی بهره خواهند گرفت و از چوب به عنوان ماده اصلی برای ساخت این خانه استفاده خواهند کرد.

 ساختمان مینیونی Bert با الهام از درختان اطراف به شکل یک درخت با تنه‌ای بسیار بزرگ ساخته خواهد شد که در نمای بیرونی آن نیز پنجره‌هایی شبیه برگ درختان تعبیه می‌شود، این پنجره‌ها شبیه به ساختارهای دوربین مانند کارتون مینیون هستند و بازدیدکنندگان با استفاده آن‌ها می‌توانند چشم‌اندازهای زیبای جنگل را نظاره‌گر باشند. سازندگان خانه جنگلی قصد دارند تمام اجزای ساختمان را به صورت پیش‌ساخته از کارخانه تحویل بگیرند تا در نتیجه اثرات مخرب فرآیند ساخت‌و ساز برای محیط ‌زیست را به حداقل برسانند.

خانه Bert دارای چهار طبقه خواهد بود که طبقه همکف درب وردی به ساختمان و یک راهرو را در برخواهد گرفت؛ طبقه دوم شامل یک اتاق خواب و اتاق نشیمن خواهد بود؛ در طبقه سوم یک اتاق خواب دیگر، آشپزخانه و سالن غذا خوری تعبیه می‌شود؛ در طبقه چهارم نیز حمام و سرویس بهداشتی ساخته خواهد شد.

بااین حال، معماران خانه جنگلی را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که با افزودن بخش‌های جدید، امکان بلندتر و وسیع‌تر شدن نیز داشته باشد. پیش‌بینی شده است که این ساختمان، به عنوان یک هتل مورد استفاده قرار گیرد و خریداران را به سمت مزایده بکشاند.

کد خبر 387488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.