گیتی پسندِ با سیاست/ کار سخت سرمربی موقت هایپرشهر در قم

هفته دهم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار خواهد شد که مس سونگون هنوز در این رقابت‌ها غیبت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دهمین هفته رقابت های لیگ برتر فوتسال با انجام سه دیدار همزمان روز پنجشنبه – ۷ شهریورماه – از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد. هایپر شهر نماینده دوم استان اصفهان هفته گذشته در دقایق پایانی موفق شد دیدارش را با آذرخش به تساوی بکشاند و در روزی که میزبان بود نتیجه بهتری جز تساوی یک بر یک نصیبش نشد. دو روز بعد از بازی هفته نهم هیئت مدیره باشگاه در جلسه ای تصمیم به برکناری سعید رستمی سرمربی خود گرفتند تا پس از چندین سال نام سعید رستمی و هایپرشهر از هم جدا شود.

کار سخت مصطفوی در قم

هایپر شهر در هفته دهم باید در شهر مقدس قم مقابل سوهان محمد سیما صف آرایی کند و با تصمیم هیئت مدیره مهدی مصطفوی در این دیدار به عنوان سرمربی بر روی نیکمت هایپرشهر خواهد نشست. هایپر شهر وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد و با هشت امتیاز از ۹ بازی گذشته در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

دیدار هفته گذشته سوهان محمد سیما و مس سونگون بدلیل حضور تیم مس در مسابقات باشگاه های جهان به تعویق افتاد و محمد سیما در آخرین دیدار خود در هفته هشتم مقابل فرش آرا به تساوی دو بر دو رضایت داد. محمد سیما به نسبت هایپرشهر شرایط خیلی بهتری دارد و با یک بازی کمتر نسبت به هایپر شهر و دیگر تیم های جدول با ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

کادر فنی و اعضا باشگاه هایپرشهر در هر مصاحبه از تیم داوری گلایه کرده اند در این دیدار مهم باید منتظر بمانیم تا از نظر مصطفوی در رابطه با قضاوت تیم داوری را جویا شویم. قضاوت این دیدار بر عهده محمدعلی ترحمی، زیاد فروتن، بهنام نبی پور، مصطفی زینی و نظارت نیز بهمن غفاری خواهد بود.

گیتی پسند؛ شیری در بیشه

گیتی پسند دیگر نماینده لیگ برتری فوتسال استان اصفهان باید از ساعت ۱۸ روز جمعه – ۸ شهریورماه- میزبان ستارگان ورامین باشد. گیتی پسند در شرایطی پا به میدان می گذارد که با وجود گذشت ۹ هفته از برگزاری رقابت ها در پنج هفته نتوانسته پیروز از زمین خارج شود؛ که جای بسی تامل دارد. گیتی پسند با وجود کسب تنها چهار پیروزی در رده دوم جدول قرار دارد و همین امر موجب شده  تا مدیران و کادر فنی تیم از سیاستی که در پیش گرفته‌اند چندان هم ناراضی نباشند.

ستارگان ورامین هفته گذشته در خانه مقابل تیم تازه لیگ برتری شده شاهین کرمانشاه سر تعظیم فرود آورد و با نتیجه سر بر یک مغلوب شد تا با ۱۳ امتیاز به واسطه تفاضل گل کمتر نسبت به شهروند ساری در جایگاه ششم جدول قرار بگیرد. قضاوت این دیدار بر عهده کمال بایزیدی، علی حاتمی، محمد بیاتی، ولی الله رضایی خواهد بود.

برنامه برگزاری دیگر دیدارهای هفته ۱۰ لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸

آذرخش بندرعباس - حفاری اهواز ساعت ۱۸

سوهان محمد سیما قم - هایپرشهر شاهین شهر ساعت ۱۸

شاهین کرمانشاه - سن‌ایچ ساوه ساعت ۱۸

جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸

گیتی‌پسند - ستارگان ورامین ساعت ۱۸

اهورا بهبهان - شهروند ساری ساعت ۱۸

ارژن شیراز - فرش‌آرا ۱۸

کد خبر 387483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.