ورود شهرداری اصفهان به پروژه‌های بدخیم/وزارت راه سهم خود را برای رینگ چهارم ادا کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت راه باید سهم خود را در پروژه رینگ چهارم برای رفع نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و ترافیک انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کامران صبح امروز_چهارشنبه_ششم شهریور ماه ۹۸ در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر اظهار کرد: پروژه‌هایی که شهرداری اصفهان به آن‌ها ورود پیدا کرده جزء پروژه‌های بدخیم مثل سرطان بوده است که البته حیات شهر به اجرای این پروژه‌ها وابسته بوده است.

وی افزود: شهرداران قبلی موفق به اجرای پروژه‌های بزرگی مثل رینگ چهارم نشدند و در این دوره شهرداری اصفهان به این مهم ورود پیدا کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مسیر کارخانه قند تا شش راه و چهارراه عاشق اصفهانی گره ترافیکی عمیق و وسیعی وجود دارد؛ به خصوص اینکه آلودگی صوتی بسیار بحرانی‌تر از آلودگی هوا است.

وی با بیان اینکه رینگ چهارم در رفع آلودگی‌های زیست محیطی موثر است، اظهار کرد: اجرای پروژه رینگ چهارم قطعاً مردم را از کلافگی ترافیک می‌رهاند و در کاهش تصادفات نقش پررنگی دارد چرا که دهنو که یک ده کوچک است تاکنون بیش از ۱۰ کشته به خاطر مشکلات ترافیکی این مسیر داشته است.

کامران افزود: پروژه رینگ چهارم جنبه استراتژیک دارد و محلی نیست؛ در واقع یک گلوگاهی است که با بازگشایی آن ترددهای شهری و برون شهری آسان می‌شود.

وی تأکید کرد: گاهی کلنگ‌ها برای احداث پروژه‌ها به زمین زده می‌شود، اما بی‌نتیجه می‌ماند در حالی که پروژه‌های شهرداری سرعت اجرای خوبی دارند چراکه مدیریت شهری توانسته زمان بندی پروژه را مورد توجه قرار داده و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: در سیستم امروز اگر پیگیری نباشد هیچ فعالیتی به نتیجه نمی رسد، قطعاً پیگیری‌های شهردار اصفهان در تحقق پروژه‌های شهری که بسیاری از آنها اهمیت فراشهری دارد، بسیار خوب و قابل قبول است.

وی با تأکید بر همکاری وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه نصف جهان گفت: وزارت راه باید سهم خود را در پروژه رینگ چهارم برای رفع نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و ترافیک انجام دهد.

کد خبر 387482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.