پرو‍ژه نصف جهان مشارکت دولت را می طلبد

شهردار اصفهان با بیان اینکه برای توسعه مسیر پروژه نصف جهان باید زمین‌های دیگری آزادسازی شود، گفت: پیشرفت اجرای این پروژه دو درصد جلوتر از برنامه بود، اما به خاطر بعضی موانع، فعالیت‌ها با تأخیر مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز_چهارشنبه_ششم شهریورماه ۹۸ در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر اظهار کرد: پیرو جلسات ۱۵ روز یک بار بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی، امروز جلسه عمرانی در پروژه نصف جهان و جنب کارخانه قند تشکیل شد و خوشبختانه گزارش‌های اعلام شده مبنی بر پیشرفت مطلوب فعالیت‌ها بود.

وی افزود: بعضی از مشکلات در مسیر اجرای پروژه مربوط به آزادسازی‌ها بود که در جاده فرزانگان بخش زیادی انجام شده و بخش‌های کوچک باقیمانده مقرر شد که سریع‌تر انجام شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در پروژه نصف جهان پیرامون موضوع زمینی که واگذار شده بود، مشکلی با کارخانه قند به وجود آمده بود که هفته گذشته موضوع در کمیسیون ماده پنج بررسی و رفع شد.

وی با بیان اینکه برای توسعه مسیر پروژه نصف جهان باید زمین‌های دیگری آزادسازی شود، افزود: پیشرفت اجرای این پروژه دو درصد جلوتر از برنامه بود، اما به خاطر بعضی موانع، فعالیت‌ها با تأخیر مواجه شد که البته باتوجه به اینکه هر پنج روز یک درصد کار انجام می‌شود، اگر سه شیفت فعالیت صورت گیرد تا پنج روز آینده این مسئله نیز رفع خواهد شد.

نوروزی اظهار امیدواری کرد که با پشتکار و تلاش بی وقفه شهرداری اصفهان و حمایت‌های مالی، مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر مرتفع شود.

وی با بیان اینکه باتوجه به اینکه قبلاً یک سوم از پروژه نصف جهان به عهده دولت بود، اما اکنون شهرداری به تنهایی آن را به جلو می‌برد، گفت: مقرر شد آقای کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که در جلسه امروز نیز حضور داشتند، هماهنگی‌های لازم را با وزیر راه و شهرسازی انجام و به گونه‌ای تعیین تکلیف شود تا دولت نیز مشارکت داشته و پروژه به موقع تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 387480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.