تسری مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به شهرداری‌های کشور

معاون اول رئیس جمهور با درخواست مجمع شهرداران کلانشهرها مبنی بر تسری مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به شهرداری‌ها و رفع مشکلات بیمه‌ای آنها موافقت کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرها، کمال مرادی دبیر کل این مجمع با اشاره به محتوای این  مکاتبه اظهار کرد: شهرداران در راستای رفع مشکلات و تقویت توانمندی اجرایی مدیریت شهری و با توجه به محدودیت منابع و شرایط خاص شهرداری‌ها موافقت معاون اول رئیس جمهور با تسری تصمیم ستاد اقتصاد مقاومتی که به منظور رفع مشکلات فعالان اقتصادی بخش خصوصی با سازمان تامین اجتماعی و مساعدت در جهت بهبود فضای کسب و کار، امنیت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در اجرای موادی از قانون تامین اجتماعی مصوب شده است را خواستار شدند.

وی افزود: شهرداران در ادامه این نامه تاکید کردند موارد مربوط به بخشودگی جرایم بیمه‌ای و همچنین بازرسی از مدارک و دفاتر شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته به آنها صرفا بر اساس آخرین سال مالی مطابق با مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با لحاظ استثنائات مندرج در آن تسری یابد.

مرای خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این درخواست به مسایل بین شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته از جمله سازمان اتوبوسرانی با سازمان تامین اجتماعی اشاره شده است و بر ضرورت مساعدت جهت بهبود شرایط حاکم بر امور مالی شهرداری‌ها که رفع آن تاثیر به سزایی در میزان و نحوه خدمات آنان به بیش از 72 درصد جمعیت شهرنشین کشور خواهد تاکید شده است.

بر اساس این گزارش،  معاون اول رئیس جمهور و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی با پیشنهاد مجمع شهرداران کلانشهرها موافقت و خواستار اقدام فوری در این زمینه از سوی وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شده است.

کد خبر 387472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.