درخواست چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در بنادر ایران

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سفر به پکن با مدیران ارشد شرکت بین‌المللی صنایع شمال چین و شرکت توسعه زیرساخت‌های چین دیدار و از پروژه عظیم مترو پکن بازدید کردند، مدیران این شرکت ابراز امیدواری کردند که بتوانند در بنادر ایران سرمایه گذاری کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در دیدار محمد راستاد؛ مدیرعامل این سازمان با مدیران ارشد شرکت بین المللی صنایع شمال چین که در جریان سفر به پکن صورت گرفت، مدیران این شرکت ابراز امیدواری کردند که بتوانند در بنادر ایران سرمایه گذاری کنند و سازمان بنادر و دریانوردی نیز برای حضور شرکت‌های سرمایه گذار چینی در بنادر ایران اعلام آمادگی کرد.

در جریان این دیدار از یکی از بزرگترین پروژه های شرکت مذکور که بخشی از پروژه عظیم مترو پکن به طول ۶۳۶ کیلومتر و با حجم تردد بیش از ۱۰ میلیون نفر بازدید شد.

شرکت مذکور فعالیت‌های گسترده دیگری در سطح جهان داشته و در ایران نیز در ساخت و توسعه مترو تهران، خط ریلی تهران - کرج، تامین واگن برای راه آهن، سرمایه ‌گذاری با مشارکت شرکت تولید واگن تهران، تامین واگن خط مشهد و مشارکت در پروژه توسعه ریلی میانه- تبریز فعالیت کرده است.

کد خبر 387471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.