بهره‌برداری از ۷ پروژه عمرانی شهری در کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان از بهره‌برداری از هفت پروژه عمرانی شهری با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در این شهر خبر داد.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرارسیدن دولت، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر از بهترین یاران امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی بودند که شیوه عمل و سلوک آنان الگویی برای مدیران و خدمت‌گذاران به مردم است.

وی اضافه کرد: مدیران انقلابی با روحیه جهادی و اخلاص در عمل برای خدمت به مردم وارد عمل می‌شوند و تلاش می‌کنند از همه امکانات موجود برای رفع مشکلات شهروندان استفاده کنند.

شهردار کلیشادوسودرجان با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت هفت پروژه عمرانی شهری در کلیشادوسودرجان به بهرهه‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال اجرا شده است.

اخگر با بیان اینکه مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌ای که در این هفته بهره‌برداری می‌رسد، کمربندی خیابان "بهارستان" است، تصریح کرد: این مسیر نقش اساسی در کاهش ترافیک و عبور و مرور  خودروهای سنگین دارد و را ه ارتباطی به بیمارستان شفاء محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: این پروژه در دو فاز شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت به طول یک‌هزار و ۵۵۰ متر و عرض هشت متر و اجرای دو هزار و ۴۰۰ متر جدول‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال اجرا شده است.

شهردار کلیشادوسودرجان ادامه داد: مسقف‌سازی گلزار شهدای سودرجان و آغچه‌بدی با مساحت ۴۸۰ متر مربع و با اعتباری بر ۸۵۰ میلیون ریال، روشنایی بلوار باهنر با مشارکت اداره برق شهرستان فلاورجان و اختصاص اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال، پنل خورشیدی و نیروگاه ۱۰ کیلو وات در راستای توسعه انرژی پاک با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال، لکه‌گیری و آسفالت معابر و خیابان‌ها به مساحت ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و پیاده‌روسازی شهری به مساحت یک‌هزار و ۳۰۰ مترمربع با اعتبار سه میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های عمرانی این شهر است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

کد خبر 387467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.