مردم سالاری اساس کار دولت در جمهوری اسلامی است

فرماندار خوانسار گفت: خدمات دولت در شهرستان خوانسار طی دو سال گذشته بی‌سابقه بوده و مردم باید از امکانات کافی برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، منصور کمالی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی در شهرستان، اظهار کرد: امسال در هفته دولت ۳۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل مرمت قنوات، اجرای کمربند حفاظتی، زیرسازی و آسفالت معابر و جاده‌های روستایی، اصلاح شبکه به کابل خود نگهدار و تعویض دستگاه ترانس برق، فاز نخست طرح تولید لامپ دوفاز در شهرک صنعتی بوده است.

فرماندار خوانسار گفت: بزرگترین سفره خانه سنتی شهرستان با عنوان بیدمجنون به متراژ ۵۲۰ متر مربع در دو طبقه و با طراحی سنتی که توسط بخش خصوصی با مجوز اداره میراث فرهنگی خوانسار و با استفاده از تسهیلات بانکی احداث و راه‌اندازی شد که زمینه اشتغال ۱۲ نفر را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه فاز دو برق رسانی به مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی با اعتبار یک هزار و یکصد میلیون ریال افتتاح شد، گفت: ۸۵ درصد معابر روستایی شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان از محل قیریارانه‌ای آسفالت ریزی شده است، در یک سال گذشته ۵۰۰ تن قیریارانه‌ای به ارزش دو میلیارد تومان صرف آسفالت معابر روستایی شده است.

وی با بیان اینکه خدمات دولت در شهرستان خوانسار طی دو سال گذشته بی‌سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: مردم سالاری اساس کار دولت در جمهوری اسلامی است، مردم با شرکت در انتخابات و با حسن اعتماد دولت را انتخاب کردند، در نتیجه مردم باید از امکانات کافی برخوردار باشند.

کد خبر 387459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.