سپاهان- ماشین سازی؛ رونمایی از سپاهان مدل ۹۸ در نقش جهان

صدرنشین لیگ برتر اولین بازی خانگی خود را در حضور هوادارانش برابر ماشین سازی تبریز برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۲۰ تیم‌های سپاهان و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته دوم لیگ برتر

دیدار تیم‌های سپاهان و ماشین سازی تبریز

پنجشنبه، هفتم شهریور، ساعت ۲۰

پخش زنده: شبکه‌های ورزش، اصفهان و تبریز

ورزشگاه: نقش جهان

آخرین رویارویی: سپاهان ۲ - صفر ماشین سازی

داور: حسن اکرمی

سپاهان:

پس از یک شروع قدرتمند، حالا سپاهان اولین دیدار خانگی خود را در لیگ نوزدهم برگزار می‌کند. شاگردان قلعه نویی که حالا صدرنشین لیگ هم هستند می‌خواهند با پیروزی در اولین دیدار خانگی ثابت کنند پیروزی پر گل هفته گذشته برابر شاهین بوشهر شانسی و یا بخاطر ضعف مفرط حریف نبوده است. ۳ امتیاز دیدار با ماشین سازی می‌تواند سپاهان را ۶ امتیازی کند تا قبل از تعطیلات دو هفته لیگ، سپاهان صد در صد امتیازات ممکن را گرفته باشد و احتمالاً با تفاضل گل خوبی هم که پیدا کرده است صدر جدول را حفظ کند.

سپاهان در دیدار با ماشین سازی برای اولین بار در لیگ نوزدهم می‌تواند از وجود کی‌روس استنلی، آقای گل فصل گذشته نیز در ترکیب خود سود ببرد، همچنین امیر قلعه نویی، سرمربی و تکسیرا، مربی سپاهان نیز پس از گذراندن یک جلسه محرومیت می‌توانند به نیمکت سپاهان بازگردند. سپاهان البته همچنان محمدرضا حسینی و حامد بحیرایی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما محمدرضا مهدی‌زاده و شایان مصلح شرایط بازی پیدا کرده‌اند و بر خلاف بازی قبل می‌توانند در لیست سپاهان برای این بازی حضور داشته باشند.

ماشین سازی:

تیم رسول خطیبی در هفته اول شروعی خاطره انگیز داشت، آنها استقلال تهران را در اولین تجربه استراماچونی، سرمربی ایتالیایی این تیم با گل دقیقه ۹۶ در تبریز شکست دادند تا شگفتی ساز هفته نیز لقب بگیرند. ماشین سازی که هفته اول کار بزرگی کرد حالا حریفی سر سخت تر آن هم خارج از خانه را در پیش دارد و شاید تساوی در خانه سپاهان مدعی نتیجه مطلوبی برای ماشین سازی تبریز باشد.

نکته جالب این است که برای دومین هفته متوالی، سرمربی حریف سپاهان از بازیکنان سابق این باشگاه است، هفته نخست عبدالله ویسی و حالا رسول خطیبی.

از حواشی این بازی می‌توان به جنگ تعویق بازی بین دو تیم اشاره کرد. سپاهانی‌ها درخواست داشتند که با توجه به تعویق بازی‌شان در هفته نخست، بازی هفته دوم برابر ماشین سازی هم با یک روز تاخیر برگزار شود اما ماشین سازی در اقدامی غیر معمول با این موضوع موافقت نکرد تا در نهایت سپاهان با یک روز استراحت کمتر روز پنجشنبه به مصاف ماشین سازی برود.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، جورجی ولسیانی، مرتضی منصوری، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، ولادیمیر کومان، محمد محبی، سجاد شهباززاده و کی‌روس استنلی

ترکیب احتمالی ماشین سازی:

حامد لک، ادوارد دوس‌سانتوس، احمدرضا زنده‌روح، فردین عابدینی، شاهین توکلی، سید محمد خرم‌الحسینی، بابک مرادی، شاهین ثاقبی، فرید بهزادی‌کریمی، سامان نریمان‌جهان و علی آل‌کثیر

کد خبر 387454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.