قلعه نویی: خرید هایمان بر اساس تفکرات تاکتیکی بود/ امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم

سرمربی تیم سپاهان گفت: یک بازیکن خیلی خوب در بازی با شاهین داشتیم که یکی دو سالی بود آن را ندیده بودم و آن بازیکن، سپاهان بود. فوتبال خوبی بازی کردیم و هرچند هنوز هم در تبدیل موقعیت ها به گل کمی ضعیف کار کردیم، اما بسیار فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی در هوای گرم بوشهر داشتیم اما توانستیم یک بازی منطقی ارائه کنیم. یک بازیکن خیلی خیلی خوب در بازی با شاهین داشتیم که یکی دو سالی بود آن را ندیده بودم و آن بازیکن، سپاهان بود. فوتبال خوبی بازی کردیم و هرچند هنوز هم در تبدیل موقعیت ها به گل کمی ضعیف کار کردیم، اما بسیار فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: شاهین بوشهر تیم خوبی بود و به این تیم برای فوتبال پاکی که بازی کرد، تبریک می گویم. آن ها می توانستند به شکل دیگری بازی کنند اما بازی آن ها تماشاگرپسند بود و این مسئله بازی سپاهان با شاهین را تماشاگر پسند کرده بود.

سرمربی تیم سپاهان خاطرنشان کرد: خریدهایمان را بر اساس تفکرات تاکتیکی انجام دادیم و توقع ما همین بازی خوب از خرید های تیم بود. امیدوارم که این بازیکنان هفته به هفته بهتر شوند و این چیزی است که به دنبال آن هستند.

قلعه نویی در مورد بازی با ماشین سازی نیز تاکید کرد: ماشین سازی تیمی جوان با بازیکنان دونده است که تفکرات ضد حمله را در زمین پیاده می کنند و بیشتر از گل زدن، به دنبال گل نخوردن هستند. برای این دیدار غایبی نخواهیم داشت و همه بازیکنان سپاهان در این بازی حاضر خواهند بود.

کد خبر 387448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.