کشف ۱۵ تن پارچه در کانتینرحمل گاز مایع

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله پارچه و لباس خارجی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال که به طرز حرفه ای در کانتینر کامیون حامل گاز مایع جاساز شده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرستان "شهرضا" یک دستگاه کامیون کشنده کانتینردار مخصوص حمل مایعات گازی را برای کنترل محموله و مدارک متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه خودرو حامل محموله قانونی گاز مایع بود افزود: ماموران ایست و بازرسی که با پاسخ های ضد و نقیض راننده  مواجه شدند تصمیم به بازرسی بیشتر و دقیق تر از کانتینر مذکور گرفتند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در بازرسی دقیق مشخص شد این خودرو یک جاساز بسیار حرفه ای دارد که ۱۵ تن انواع پارچه و لباس خارجی قاچاق از آنجا کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است .

سردار معصوم بیگی قاچاق هر نوع کالا را زمینه ساز رکود اقتصادی، تورم و افزایش بیکاری جوانان کشور دانست و تاکید کرد: قاچاقچیان کالا این را بدانند که نیروی انتظامی و قوه قضائیه با آنان برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

کد خبر 387426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.