تعدادشان کم بود ساکت شان کردیم/ باید افسوس خورد

پانصد و شصت و هفتمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و دهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ببخشید، تعدادشان کم بود و ساکت شان کردیم" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به عذرخواهی باشگاه شاهین از سپاهانی ها در قالب یک بیانیه اشاره دارد. در بخشی از این بیانیه آمده است:

 احترام به تیم مهمان یکی از وظایف مهم اساسی باشگاه شاهین شهرداری در چند فصل اخیر بوده که جدا از نتیجه بازی همواره تمامی ارکان باشگاه و هواداران در محقق شدن آن تلاش نموده اند.

ضمن پوزش از باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص اتفاق به وجود آمده باید به اطلاع کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال برسانیم که متاسفانه تعداد اندکی از تماشاگران که هیچ ارتباطی با هواداران شاهین شهرداری هم نداشتند و با هدفی خاص به ورزشگاه آمده بودند اقدام به حرکت سخیف و نسنجیده توهین به سرمربی سپاهان نمودند که بلافاصله با دخالت لیدرها و هواداران شاهین شهرداری بوشهر این افراد به سکوت وادار شدند.

" صدرنشینی در این مقطع مهم نیست" و "خاطرات شمال برای این ۳ نفر تلخ می شود" دیگر عناوین این رسانه هواداری است.


"منصوریان کارش درسته، نگران نیستیم" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" به نقل از منصور یزدی زاده مدیرعامل کارخانه ذوب آهن است که به حمایت تمام قد وی از سرمربی ذوب آهن پرداخته است.

"اید افسوس خورد" دیگر عنوان این رسانه به نقل از قاسم حدادی فر است که اعلام داشته تیم ذوب آهن با اینکه در مرحله حذفی آسیا حاضر بوده ولی جایی در بین مراسم برترین های لیگ نداشته و این موضوع باعث تاسف است‌.

"ذوب آهن باید خیلی زود خود را جمع و جور کند" به نقل از رسول کربکندی و  "شایعه انحلال تیم بانوان ذوب آهن، امیدوار به تکذیب هستیم" دیگر عناوین این رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 387422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.