دومین گردهمایی مشترک سپاهان و ذوب آهن

ویژه برنامه های" فوتبال به وقت اصفهان" که پیشتر به پخش و کارشناسی مسابقات فوتبال بر روی پرده فرهنگسراها اختصاص داشت، حالا برای دومین بار با آیتم های جدید به میان طرفدارانش می آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در کنار پخش مسابقات مختلف فوتبال که با آغاز رقابت های لیگ برتر همچنان پابرجا خواهد بود، " ویژه برنامه های ماهیانه "فوتبال به وقت اصفهان" با آیتم هایی جدید و جذاب به میان علاقه مندان خود آمده  تا دومین میتینگ بزرگ مشترک هواداران و اهالی دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن برگزار شده باشد.

حضور مدیران ارشد شهرداری اصفهان، هنرمندان اصفهانی ،جمعی از پیشکسوتان و اهالی دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن، برگزاری آیتم ستارگان دیروز، امروز و فردای فوتبال اصفهان را تجلیل از آنها ، اجرای برنامه های هنری با موضوع فوتبال با حضور خوانندگان و لیدرهای سپاهان و ذوب آهن و انجام برنامه هایی با ابتکارهای هواداری از جمله موضوعات جالب توجه این ویژه برنامه بود.

این ویژه برنامه به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با مشارکت  شهرداری منطقه هشت و شهرداری منطقه چهار اصفهان چهارشنبه ۶ شهریورماه ساعت ۱۸ در سالن همایش های باغ تجربه برگزار شد.

کد خبر 387419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.