تداوم خدمات‌دهی اتوبوس‌های تبریزگردی

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس‌های تبریزگردی تا پایان تابستان امسال به خدمات‌رسانی برای مسافران و شهروندان ادامه می‌دهند.

به گزارش ایمنا، بهنام اصلی‌زاده اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته اتوبوس‌های تبریزگردی، تابستان امسال نیز در خدمت مسافران و شهروندان قرار دارند و تا آخر فصل تابستان خدمات‌دهی اتوبوس‌های گردشگری استمرار دارد.

وی ادامه داد: روزانه تعداد ۱۴ دستگاه اتوبوس در این طرح در حال فعالیت هستند که شش دستگاه اتوبوس از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و تعداد هشت دستگاه اتوبوس از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه به ارائه خدمات می‌پردازند.

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: چهارراه شهید بهشتی، نصف راه، پارک مسافر، ائل گلی و خانه کارگر مکان‌های شروع حرکت اتوبوس‌های تبریزگردی به مقصد موزه‌ها، عینالی و تله‌کابین، لاله پارک و سایر مراکز تفریحی و فرهنگی شهر تعیین شده‌اند.

اصلی‌زاده از جمله مزیت‌های راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری را کاهش ترافیک و سهولت دسترسی به مراکز فرهنگی و تفریحی دانست و خاطرنشان کرد: گردشگران، مسافران و حتی شهروندان تبریزی با راحتی بیشتر و اطمینان خاطر می‌توانند با استفاده از اتوبوس‌های تبریزگردی، سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

کد خبر 387416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.