تابش: با عقب افتادن بازی سپاهان موافقت شده، اما کتبی نامه‌ای نیامده است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در حال تلاش برای مساعد کردن شرایط ورزشگاه نقش جهان برای بازی بعدی خود در برابر ماشین سازی هستیم و سعی می کنیم که همه مسائل برای این بازی به خوبی پیش برود.

مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد موافقت سازمان لیگ با تعویق یک روزه بازی تیمش برابر ماشین سازی تبریز در هفته دوم لیگ برتر ایران، اظهار کرد: توافق کتبی برای تعویق بازی ما به روز جمعه به دست باشگاه نرسیده است، اما به صورت ضمنی به این درخواست ما جواب مثبت داده اند. نمی توانیم این مسئله را به صورت رسمی اعلام کرد و هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده است.

وی در مورد شرایط ورزشگاه نقش جهان افزود: در حال تلاش برای مساعد کردن شرایط ورزشگاه نقش جهان برای بازی بعدی خود در برابر ماشین سازی هستیم و سعی می کنیم که همه مسائل برای این بازی به خوبی پیش برود. ورزشگاه هایی که ما در هفته اول دیدیم، وضعیت بهتری از نقش جهان نداشتند. 

تابش در مورد آماده بودن یا نبودن طبقه دوم ورزشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به این که پیش بینی بیش از ۴۰ هزار هوادار برای بازی بعدی را نداریم، طبقه دوم ورزشگاه شماره گذاری نشده و به این دلیل برای بازی بعدی در دسترس هوادران نیست و گرنه برای استقبال از تماشاگران این طبقه آماده است و به زودی شماره گذاری خواهد شد.

کد خبر 387410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.