۶۱ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در نطنز و بادرود افتتاح شد

نطنز - در ششمین روز از هفته دولت ۶۱ طرح عمرانی، مخابراتی، تعاونی و خدماتی در شهرهای نطنز و بادرود به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، یوسف حسنی فرماندار نطنز امروز سه شنبه - پنجم شهریور ماه- در حاشیه افتتاح طرح آبیاری کم فشار گروه کشاورزی حسینیه بادرود، گفت: در ششمین روز از هفته دولت، مجموعه گردشگری شمس‌العماره، طرح آبیاری کم فشار در ۴۱ هکتار از گروه کشاورزی حسینیه بادرود؛ اقامتگاه بوم گردی سرای جواهر، احداث منبع و اصلاح شبکه آب روستای ابیانه، همچنین کلنگ زنی احداث نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا، طرح آبیاری کم فشار چاه کشاورزی حسینیه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال از منابع ملی و خودیاری مالکان باغات به طول سه کیلومتر افتتاح شد.

همچنین طرح های پروار بندی ۵۰ راسی گوسفند با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال، مرمت و بازسازی قنوات روستاهای ریسه، کندز و کوی سرابان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال از منابع استانی و خودیاری به بهره برداری رسید.

همچنین آسفالت، کانیو و جدول گذاری بلوار شهید بهشتی روستای ده آباد از توابع بادرود به طول ۵۰۰ متر با اعتبار ۲۷۰ میلیون ریال با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن افتتاح و به بهره برداری رسید.

مجموع پنج طرح کشاورزی در شهرستان نطنز در هفته دولت بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

در ادامه برنامه امروز ، با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل  استانداری اصفهان طرح روکش آسفالت بلوار بسیج شهر خالداباد به طول دو کیلومتر  و مساحت ۲۰ هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۹ میلیارد ریال افتتاح شد.

کد خبر 387399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.