بودجه‌های فرهنگی شهر اصفهان افزایش می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان در سال ۹۹ افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص کیفیت برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: استقبال مردم  از این جشنواره قابل توجه بوده است، خانواده‌هایی نیز که در جشنواره حضور مستقیم و فیزیکی نداشتند از طریق صدا و سیما برنامه‌ها و رویدادهای جشنواره را رصد کردند.

وی ادامه داد: جشنواره فرصت خوبی برای افزایش شادی و نشاط اجتماعی شهروندان اصفهانی و یک رویداد خوب برای مهمانان بین‌المللی ما است که روزهای خوبی را در اصفهان سپری کنند و امیدواریم این جشنواره موجب بهتر شدن وضعیت کودکانی باشد که خود فلسفه وجودی این جشنواره هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان نباید محصور به دوران جشنواره باشد، تصریح کرد: ضروری است که در طول سال کسانی که علاقمند صنعت سینما هستند با حضور در دبیرخانه‌ای که در اصفهان دائمی شده است، اتفاقات خوبی را رقم بزنند و فعالیت‌های مرتبط با جشنواره در طول سال پررنگ باشد.

وی برگزاری همزمان جشنواره کودک در دیگر شهرها و استان‌های کشور را نیز ضروری دانست و خاطرنشان کرد: این امر می‌تواند منجر به افزایش ننشاط اجتماعی در جامعه باشد.

نصر اصفهانی با بیان اینکه برنامه‌های شهر دوستدار کودک باید پیگیری شود، اضافه کرد: با پیگیری برنامه‌های کودکان می‌توانیم جایگاه خود را در یونیسف تثبیت کنیم تا ما را به عنوان یک شهر دوستدار کودک بپذیرد؛ جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان یک تسهیلگر در این امر است.

وی از تخصیص بودجه‌ای بالاتر از سالیان گذشته در امور فرهنگی شهرداری اصفهان خبر داد و اظهار کرد: این نوید را می‌دهم که بهمن ماه که بودجه سال ۹۹ شهرداری به تصویب می‌رسد یک نگاه ویژه به امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی داشته باشیم.

کد خبر 387396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.