۵۱ شرکت با بیش از ۷ هزار خودرو سرویس‌دهی مدارس را انجام می‌دهند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: ۵۱ شرکت به همراه بیش از هفت هزار خودرو سال تحصیلی آینده به بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز سرویس‌دهی خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، احمد محبی در این باره اظهار کرد: در جلسه کارگروه ماده ۱۸ ویژه سرویس‌های مدارس بر اساس امتیازبندی تاکسیرانی و آموزش و پرورش ۵۱ شرکت برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان انتخاب شدند.

وی افزود: مدارس میان این تعداد شرکت تقسیم و قبل از آغاز سال تحصیلی جلسه توجیهی با مشارکت راهنمایی و رانندگی و سازمان تاکسیرانی جهت سرویس‌دهی مناسب به دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه بیش از هفت هزار خودرو از جمله ۵۰۰ ون از ابتدای مهر به بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز سرویس‌دهی می‌کنند، تصریح کرد: ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس از طریق سامانه سپند انجام و رانندگان و خودروها ابتدا از طریق سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی گزینش و سپس به شرکت‌ها برای سرویس‌دهی معرفی می‌شوند که این کار در حال انجام است.

وی ادامه داد: پس از گزینش برچسب ویژه سرویس مدارس برای خودروها صادر و رانندگان ملزم به نصب آن روی خودروهای سرویس مدارس هستند در غیر این صورت از سوی پلیس راهور و بازرسان سازمان تاکسیرانی متوقف و اعمال قانون خواهند شد.

محبی با اشاره به نرخ سرویس مدارس گفت: براساس مصوبه شورای شهر نرخ سرویس‌دهی مدارس در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با توجه به افزایش قیمت خودروها، لوازم یدکی و سایر موارد، حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده سرویس‌دهی مدارس از ابتدای مهرماه با وضعیت مناسب‌تری نسبت به سال گذشته انجام خواهد شد.

کد خبر 387390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.