ضرورت اجرای طرح ساماندهی املاک در بابل

بابل_شهردار بابل گفت: اجرای طرح ساماندهی املاک باعث‌ شفافیت و انضباط مالی شهرداری بابل می‌شود و تعدی و برخی شائبه‌ها را از بین می‌برد.

به گزارش ایمنا، سیدمجتبی حکیم از تکمیل ماشین‌آلات عمرانی این شهرداری با خرید یک دستگاه بیل‌بکهو خبر داد و اظهار کرد: این دستگاه با اختصاص اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون جهت حفاری و ترمیم ترانشه‌ها این دستگاه با هزینه زیاد اجاره می‌شد، عنوان کرد: با خرید این دستگاه علاوه بر اینکه ماشین‌آلات عمرانی شهرداری بابل تکمیل شد، شاهد سرعت بیشتری در انجام فعالیت‌های عمرانی شهر خواهیم بود.

شهردار بابل با بیان اینکه مدیریت سنتی املاک باید به مدیریت الکترونیک تغییر یابد، خاطرنشان کرد: بدون شک، نبود طرح ساماندهی املاک شهرداری، عامل بسیاری ازسردرگمی‌ها است.

حکیم ادامه داد: با توجه به تشدید طرح ممیزی، می‌توان املاک شهرداری را به دقت ساماندهی کرد و اطلاعات املاک نیز با هدف جمع‌آوری موقعیت آن‌ها شامل نشانی، وضعیت ملک و مشخصات زمین در شهر بابل باید مشخص باشد.

وی با بیان اینکه باید رسیدگی به وضعیت املاک شهر از مدیریت سنتی به مدیریت الکترونیک تبدیل شود، تأکید کرد: اجرای طرح ساماندهی املاک باعث‌ شفافیت و انضباط مالی شهرداری بابل می‌شود و تعدی و برخی شائبه‌ها را از بین می‌برد.

کد خبر 387359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.