تخریب دولت با اهداف شخصی انجام می‌شود

استاندار اصفهان گفت: برخی افراد به دلیل اهداف شخصی عملکرد و دستاوردهای دولت را تخریب می‌کنند و آرامش و وحدت ملی را مورد صدمه قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، عباس رضایی در سفر به شهرستان تیران و کرون و آغاز عملیات احداث مسکن با اشاره به فعالیت هایی که دولت در مسیر خدمت رسانی به مردم انجام می دهد، اظهار کرد: دولت برای رفع نیازهای جامعه با وجود محدودیت ها و شرایط سخت اقتصادی با همکاری سران نظام گام های مؤثر برمی‌دارد و تدابیر اساسی را انجام می دهد.

وی افزود: برخی افراد به دلیل اهداف شخصی، عملکرد و دستاوردهای دولت را تخریب می کنند و آرامش و وحدت ملی را مورد صدمه قرار می دهند که این اقدامات آن ها به منافع ملی خدشه و خسارت می‌رساند.

استاندار اصفهان با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمن خاطرنشان کرد: ترامپ شرکت های مهم کشورمان را تهدید و مورد تحریم قرار داده و این شرایط یک بحران سخت برای نظام است در این شرایط اگر افرادی دولت را تخریب می کنند نظام را مورد هجمه قرار می دهند.

وی ادامه داد: آرامش جامعه و اتحاد ملی نیاز کشور برای خدمت به مردم است و در حال حاضر سران کشور و مسئولان ارشد با همدلی و اتحاد در مسیر خدمت به جامعه و مردم کار می کنند، اما برخی افراد این فضای آرام را بیقرار می سازند.

رضایی با اشاره به اینکه همه بزرگان کشور بر حفظ وحدت تاکید دارند، تصریح کرد: افراد جامعه باید از صحبت و توصیه بزرگان تبعیت کنند و دست از تخریب و ایجاد فضای نا آرام بردارند چرا که تفرقه برای دشمن فرصت ساز است.

وی به افتتاحیه های هفته دولت اشاره کرد و گفت: در استان اصفهان طرحها و پروژه های مهمی در این هفته به بهره برداری می رسد که بخش خصوصی و دولتی در اتمام آنها مشارکت دارند و آغاز عملیات احداث مسکن یکی از مهمترین برنامه های این مناسبت است.

استاندار اصفهان با اشاره به احداث مسکن در کشور، خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۱۰ هزار واحد، فرصت مناسب اقتصادی و رفع نیاز مسکن استان و کشور را فراهم می کند و با توجه به تدابیر اتخاذ شده، ابتدا زیرساخت ها فراهم شده، سپس مسکن احداث می شود که این موضوع وجه تمایز بین این طرح و طرح مسکن مهر است.

کد خبر 387336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.