جلب اعتماد مردم به نظام وظیفه مسئولان است

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: افزایش اعتماد و امید مردم به دولت ونظام جمهوری اسلامی از وظایف مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علی اصغر قاسمیان _امروزسه شنبه۵ شهریورماه_ در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: ایجاد نارضایتی وتنش های داخلی سرلوحه کار دشمنان است و ما باید به گونه‌ای حرکت کنیم که مردم به دولت اعتماد کامل داشته باشند و در راستای ارتقاء این امید و همدلی بیشتر بکوشیم. 

وی با بیان اینکه گفتمان سازی صحیح در همه زمینه ها و توجه به وحدت در لایه های مختلف پشتوانه امنیت ملی کشور محسوب می شود، افزود: مدیران سرمایه های نظام هستند و باید کارکردهای درست از آنها دیده شود تا مردم نیز اعتماد بیشتری به آنها داشته باشند.

فرماندار شهرستان دهاقان بااشاره به گذشت چهار دهه از عمر انقلاب، و تاکیدات رهبری در بیانیه گام دوم، از مسئولان خواست این فرمایشات را سرلوحه کارهای خود قرار دهند زیرا همه در این دولت مسئولیت دارند.

قاسمیان باتوجه به شرایط سخت بین المللی، تحریم های ظالمانه دشمن و فشارهای داخلی وخارجی، گفت: با اینکه دشمنان راه های خود را برای براندازی نظام امتحان کرده‌اند، اما تعامل سه قوه با یکدیگر، مقاومت مردم و مسئولان و داشتن اتحاد و همبستگی کماکان امنیت ملی را حفظ کرده و دشمن راه موفقیتی ندارد.

وی با اشاره به تلاش خبرنگاران در انعکاس اخبار صحیح، از مسئولان خواست عملکردهای خود را در دسترس آنها قرار دهند.

فرماندار شهرستان دهاقان، از تخصیص پنج میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل درمانگاه تخصصی شهرستنان خبرداد و افزود: این طرح تا پایان سال جاری با همت دولت، بخش خصوصی وخیران به بهره برداری می رسد.

                                                            

کد خبر 387334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.