منصوریان دیر آمد/ فخرالدینی روی نیمکت

تمرین روز گذشته تیم فوتبال ذوب آهن در حالی برگزار شد که محمدرضا خلعتبری در تمرینات گروهی حضور داشت ولی ارسلان مطهری بصورت جداگانه تمریناتش را پیگیری می کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان روز گذشته – دوشنبه 4 شهریورماه- از ساعت 19 در ورزشگاه ملت پیگیری شد. ابتدا بازیکنان با دستور محمد خرمگاه دقایقی را با دویدن و حرکات کششی سبک به گرم کردن پرداختند.
بازیکنان ذوب آهن بعد از گرم کردن دقایقی را به انجام حرکات تکنیکی پرداخته و پس از آن به سه گروه تقسیم شدند تا حرکات با توپ را تمرین کنند. دقایق پایانی تمرین بازیکنان تمرینات خود را برروی ضربات کرنر متمرکز کردند؛ در نهایت پس از پایان تمرین بازیکنان مجدداً حرکات نرم کششی انجام دادند و از زمین تمرین خارج شدند.
از نکات قابل توجه تمرین امروز ذوبی ها می توان به حضور نداشتن علی رضا منصوریان و مجید حاج رسولیها اشاره کرد؛ البته پس از پایان تمرین زمانی که بازیکنان راهی رختکن شدند منصوریان و حاج رسولیها از راه رسیدند و با بازیکنان و کادر فنی خوش و بشی داشتند.
امیر ارسلان مطهری یکی از مهره های تاثیر گذار ذوب آهن که در بازی گذشته نیز بدلیل مصدومیت همراه تیم نبود، امروز تمرینات خود را بصورت جداگانه انجام می داد. هادی محمدی در حین انجام تمرینات گروهی مصدومیتی جزئی پیدا کرد که دقایقی به بیرون از زمین انتقال پیدا کرد و پس از آن با کمک پزشک تیم توانست بهبودی خود را بدست آورده و در جریان تمرینات قرار بگیرد. 
میلاد فخر الدینی امروز از روی نیمکت شاهد تمرین دوستانش بود. در طول مدت تمرین هواداران دقایقی را به تشویق کاپیتان حدادی فر پرداختند. در تمرین امروز بر خلاف مطهری که در تمرینات گروهی حضور نداشت محمدرضا خلعتبری از همان ابتدا با دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

کد خبر 387330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.