تداوم روند افزایشی شاخص کل بورس امروز چهارم شهریور ماه

شاخص کل بورس که از ساعت ۹ صبح امروز روند افزایشی در پیش گرفته بود، تا پایان معاملات امروز پنج هزار و ۶۴۶ واحد افزایش را تجربه کرد و برای ورود به کانال ۲۷۵ هزار آماده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص بورس تهران با افزایش ۵۶۴۶ واحدی در آستانه ورود به کانال ۲۷۵ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با ۲۲۱۶ واحد افزایش به رقم ۷۵ هزار و ۹۳۷ واحد رسید.

شاخص بازار اول به کانال ۱۹۹ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۵۸ هزار و ۶۱۱ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۹۲ واحدی به عدد سه هزار و ۶۵۳ واحد رسید.

بر این اساس امروز با دست به دست شدن چهار میلیارد و ۹۷۹ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۷۱هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای فولاد، پارسان و رمپنا به ترتیب با ۳۸۰، ۲۸۷ و ۲۸۱ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای ونوین، های وب و شیران به ترتیب با ۲۲، ۱۰ و ۹واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، شپنا، خودرو، خساپا و و پاسار پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند.

از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و خودرو و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

قابل ذکر است، بورس تهران هم زمان با انتشار گزارش‌ ماهانه شرکت‌ها رشد ۵۶۴۶ واحدی را تجربه کرد و با ثبت عدد ۲۷۴ هزار و ۸۷۱ واحدی در آستانه ورود به کانال ۲۷۵ هزار واحد قرار گرفت.

کد خبر 387278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.