نیم نگاه علی منصور به یوسف گم گشته

دویست و هفتاد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نیم نگاه علی منصور به یوسف گم گشته" عنوان اصلی این رسانه است. در متن مربوط به این عنوان آمده است:

ذوبی‌های اصفهان در هفته دوم مسابقات لیگ نوزدهم برابر پارس جنوبی در شهر جم قرار می‌گیرند و به دنبال جبران شکست تلخ برابر سایپا هستند. مسابقه‌ای که با برتری ۲ گله شاگردان منصوریان شروع و در نهایت با شکست ۳-۲ آن‌ها به اتمام رسید.

محمدباقر صادقی در این بازی نیز اشتباه تاثیرگذار داشت تا مقدمات باخت دیگری برای ذوب‌آهن چیده شود. درست به مانند جدال با الاتحاد عربستان که اشتباه فاحش این گلر در صحنه گل دوم شیرازه نماینده ایران را از هم پاشید.
حالا خبر می‌رسد که کادر فنی ذوب‌آهن به دنبال این است در جدال با شاگردان فراز کمالوند، یوسف بهزادی دروازه‌بان دوم خود را در ترکیب قرار دهد. این بازیکن فصل قبل در پدیده حضور داشت و چند ماهی از آخرین نمایش او می‌گذرد و باید دید چه نمایشی دارد. صادقی در دو بازی رفت و برگشت برابر الاتحاد و جدال با سایپا ۹ گل دریافت کرده است و همین باعث شده تا تیم فنی به دنبال ایجاد تغییرات موقتی در خط دروازه باشد.

"مهندسی در لیگ؟ امکان ندارد" دیگر عنوان این رسانه است که به پاسخ هدایت ممبینی به صحبت های قلعه نویی در مورد مهندسی در لیگ و جام حذفی فصل پیش اختصاص دارد.

" هواداران مان به کمتر از قهرمانی راضی نمی شوند" عنوان پایانی صفحه اصلی روزنامه اینترنتی فوتبال اصفهان به نقل از مهدی کیانی کاپیتان سپاهان است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 387268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.