کاهش ترافیک کرج نیازمند تعامل است

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج گفت: رفع معضل ترافیک به تنهایی از عهده شهرداری برنمی‌آید و نیازمند تعامل بین دستگاهی برای اجرای طرح‌های موثر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حاجی قاسمی در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولایت با اشاره به اینکه این پروژه اولین تقاطع غیرهمسطح افتتاح شده در سال جاری است، اظهار کرد: تاکنون اقدامات درخوری برای کاهش ترافیک در مناطق پر تردد کرج صورت گرفته ولی این اقدامات کافی نبوده و لازم است مدیران با حساسیت بیشتری به این مسئله ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه کلانشهرها همگی با مشکل چندوجهی ترافیک روبه‌رو هستند، افزود: رفع این معضل به تنهایی از عهده شهرداری برنمی‌آید و نیازمند تعامل بین دستگاهی برای اجرای طرح‌های موثر است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج تصریح کرد: امیدواریم پروژه راه ماهان- باغستان تا بهشت سکینه ادامه پیدا کند که این امر نیازمند عقب نشینی دیوار ساختمان استانداری البرز بوده و لازم است مساعدت لازم از سوی استاندار صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری کرج همواره بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرده و تقاطع غیرهمسطح حصارک و کنارگذرمهرشهر از جمله این  پروژه‌ها هستند.

حاجی قاسمی اضافه کرد: برای پروژه کنارگذر مهرشهر نیاز به همکاری شرکت راه‌آهن است و با بهره برداری از آن، این پروژه مسیر مناسبی برای دسترسی به فرودگاه بین المللی پیام خواهد بود.

کد خبر 387263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.