تاج الدین: اصفهان راقم خاطراتی خوش برای کودکان است

"بر خود می بالم و می بالیم که اصفهان راقم خاطراتی خوش برای کودکان این سرزمین است و جشنواره‌ای که با کم لطفی ها در مقطعی از اصفهان دریغ شد، امروز در این سرزمین تثبیت شده است."

به گزارش ایمنا، ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان نوشت: «سرانجام و پس از ماه ها جهد و تلاش شبانه روزی، دفتر جشنواره سی و دوم فیلم کودک ونوجوان به پایان آمد، حکایت این جشنواره و افتخاراتش اما همچنان باقی است.

دوستان و جوانان پرتکاپو و خوش قریحه اصفهانی، اصفهان برای استمرار حیات خویش هیچ راهی جز توسعه فرا صنعتی و توسعه پایدار ندارد و توسعه پایدار از رهگذر فعال شدن اقتصاد گردشگری و اقتصاد فرهنگ و هنر می گذرد.

آنچه در این ماه ها شما انجام دادید جهد بی نظیری در جهت فعال سازی اقتصاد فرهنگ و هنر و اقتصاد گردشگری بود و جشنواره سی و دوم فیلم کودک و نوجوان محل تلاقی گردشگری فرهنگی و گردشگری رویداد محور است. مطمئن باشید مسیر توسعه پایدار در اصفهان از همین جشنواره و رویدادهایی نظیر آن می گذرد و شما خدمتی شایان توجه و درخور تحسین برای اصفهان کردید و می کنید.

در این روزهای برگزاری جشنواره سی و دوم فیلم کودک و نوجوان؛ اصفهان به معنای واقعی "شهر دوستدار کودک " بود و به بهترین نحو از کودکان و نوجوانان سراسر کشور به عنوان سرمایه های انسانی آینده ایران میزبانی کرد، برگزاری ده ها رویداد جنبی مرتبط با کودکان بهترین اقدام برای جلب حساسیت های اجتماعی حول کودک و دوران  کودکی بود و قطعا به توسعه انسانی اصفهان و کشور کمک می کند.

اقدامات خلاقانه‌ای چون برپایی‌"تماشاخانه سیار" و اکران فیلم های جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای همه کودکان شهر از جمله  کودکان حاشیه نشین هم در ذهن و ضمیر عاشقان و دغدغه مندان اجتماعی ماند و می ماند که عدالت فرهنگی و اجتماعی نیازمند به اشتراک گذاری رویدادهایی از این دست میان طبقات مختلف اجتماعی است.

بر خود می بالم و می بالیم که اصفهان راقم خاطراتی خوش برای کودکان این سرزمین است و جشنواره‌ای که با کم لطفی ها در مقطعی از اصفهان دریغ شد، امروز در این سرزمین تثبیت شده است.

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق / ثبت است بر جریده عالم دوام ما»  

ناهید تاج الدین

چهارم شهریور یکهزار و سیصد و نود و هشت  

کد خبر 387248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.