پیشرفت ۹۰ درصدی طرح‌های مناسب‌سازی ساری

ساری_سرپرست شهرداری ساری گفت: ساری با پیشرفت ۹۰ درصدی مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برای معلولان از شهرستان‌های پیشتاز استان در این زمینه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالحمید فرزانه در دیدار با سرپرست بهزیستی مازندران، اظهار کرد: استفاده از امکانات و خدمات شهری حق همه شهروندان است و مدیران شهری وظیفه دارند زمینه برخورداری همه افراد به‌ویژه معلولان و افراد توانخواه از را از این امکانات فراهم کنند.

وی با بیان اینکه طرح‌های مناسب‌سازی اماکن عمومی و معابر ساری تنها محدود به میادین مرکزی و پر رفت و آمد نیست، عنوان کرد: طرح‌های مناسب‌سازی برای تردد معلولان و استفاده‌کنندگان از ویلچر در پارک‌ها و معابر محله‌ای نیز اجرا شده است.

سرپرست شهرداری ساری با تاکید بر اهمیت مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان، تصریح کرد: ساری با پیشرفت ۹۰ درصدی مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برای معلولان از شهرستان‌های پیشتاز استان در این زمینه محسوب می‌شود.

فرزانه با تأکید بر ضرورت آینده‌نگری در اجرای پروژه‌های شهری، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی امکانات و دسترسی مناسب برای استفاده معلولان از خدمات شهری مانع از اجرای طرح‌های اصلاحی و در نتیجه صرف وقت و هزینه در آینده خواهد شد.

وی از راه‌اندازی سراهای تداوم و سراهای محله در این شهر خبر داد و افزود: با توجه اهمیت نقش مددکاران و روانشناسان در سلامت اجتماعی، شهرداری با بهره‌گیری از ظرفیت مددکاران و روانشناسان، طرح‌ها و برنامه‌هایی را برای ارتقاء سلامت شهروندان و نشاط عمومی اجرا می‌کند.

کد خبر 387237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.