بازیکن پرسپولیس؛ اعتیاد یا تهمت؟ + عکس

روز گذشته خبری در مورد کنار گذاشتن یکی از خریدهای پرسپولیس به دلیل دوپینگ مطرح شد که گمانه‌زنی زیادی را در مورد نام این بازیکن به وجود آورد به نحوی که نام بازیکن برزیلی پرسپولیس در صدر شایعات قرار داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا احمدوند سال گذشته قراردادی را با استقلالی‌ها تنظیم کرد اما فرصت بازی در این تیم را پیدا نکرد تا خیلی زود نامش به فراموشی سپرده شود. نقل و انتقالات تابستان امسال فرصتی بود که نام این بازیکن دوباره سر زبانها بیفتند ولی این بار نوبت رقیب سنتی آبی های پایتخت بود تا سراغ احمدوند بروند اما ماجرای احمدرضا احمدوند و پرسپولیس به همین جا ختم نشد.

جذب احمدوند جوان در پرسپولیس واکنش رقیب را به همراه داشت زیرا قرارداد این بازیکن با استقلال سه ساله بوده و آبی‌ها اعتقاد داشتند احمدوند بازیکن آنها است ولی بندهایی در قرارداد این بازیکن بوده که اجازه جدایی را به وی می‌داد که این اتفاق افتاد. (مثل جدایی مسلمی پور از سپاهان)

احمدوند بعد از جدایی از استقلال با انتشار چند پست در اینستاگرام و عکس کودکی خود با لباس پرسپولیس نشان داد که از قدیم به پرسپولیس علاقه داشته است اما بنا به دلائلی موفق به ثبت قرارداد با سرخها نشد و از لیست این تیم جا ماند.

کنار گذاشتن احمدوند از لیست کالدرون چند روزی است که اتفاق افتاده اما باشگاه پرسپولیس قصد رسانه‌ای شدن این موضوع و دلایل آن را نداشت که همین مسئله با رفتارهای بچه گانه و غیر حرفه ای این بازیکن همراه شد.

روز گذشته خبری در مورد کنار گذاشتن یکی از خریدهای پرسپولیس به دلیل دوپینگ مطرح شد که گمانه‌زنی زیادی را در مورد نام این بازیکن به وجود آورد به نحوی که نام بازیکن برزیلی پرسپولیس در صدر شایعات قرار داشت؛ تا اینکه احمدوند با انتشار چند استوری تهدیدآمیز، از سرپرست تیم خواست تا نسبت به مراحل آزمایش او در تست دوم روشن‌گری کند، در غیر اینصورت ناگفته‌های را بر زبان خواهد اوردکه همین موضع گیری باعث شد  نام بازیکن متهم به دوپینگ را فاش شود.

خلیلی: بازیکن از متادون استفاده کرده است

این تهدید باعث شد تا محسن خلیلی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. سرپرست تیم پرسپولیس در پاسخ به سوال یکی از رسانه ها در شرایطی که نمی‌خواست موضوع را شفاف کند گفت: "مجموعه پرسپولیس نمی‌خواست اسرار محرمانه تیم و بازیکنان را در اختیار دیگران قرار دهد اما این بازیکن جوان در واکنش غیرحرفه‌ای طی ساعات اخیر رفتاری از خود به جا گذاشته که برای حفظ کیان و شان باشگاه مجبور هستیم بخشی از این مساله را بازگو کنیم."

وی در ادامه صحبت‌هایش ماجرای بازیکن خاطی و مسئله مربوط به ثبت نشدن قرارداد این بازیکن را اینگونه شرح می‌دهد: "در شرایطی که تیم در ترکیه حضور داشت، باشگاه با این بازیکن قرارداد بست. طبق روال در بازگشت تیم از ترکیه، آنها راهی ایفمارک شدند تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارند. در اتفاقی عجیب اما بعد از اعلام تست‌ها مشخص شد این بازیکن از ماده غیرقانونی متادون استفاده کرده است. این ماده جزو مواد کاملا غیر قانونی و ممنوعه محسوب می‌شود. با این حال با نظر کادرپزشکی، بار دیگر از او خواسته شد تا صبح روز بعد در تست مجدد حضور یابد اما در اتفاقی عجیب او برخلاف نوبت تعیین شده، چند روز بعد در ایفمارک حاضر شد."

محسن خلیلی در ادامه توضیحاتش گفت: "با توجه به اینکه هر ماده‌ای بعد از چند روز با برخی اقدامات اثرش از بدن خارج می‌شود باشگاه برای اینکه منافع خود و هواداران را حفظ کند و همچنین ریسکی را متحمل نشود، از ثبت قرارداد او خودداری کرد. ما طی روزهای اخیر علیرغم شایعاتی که وجود داشت برای حفظ آبروی این بازیکن و آینده‌اش نمی‌خواستیم موضوع را رسانه‌ای کنیم و جزو اسرار محرمانه باشگاه می‌دانستیم اما او با رفتار خود باعث شد تا به توضیح این مساله بپردازیم."

دم خروس یا قسم حضرت عباس!

به‌هرحال واقعاً جای سوال است که آن‌همه کش و قوس بابت جذب احمدرضا احمدوند چرا به‌یک‌باره با چنین واکنشی از سوی باشگاه پرسپولیس مواجه شد. اگر تست احمدوند منفی بود و مشکلی از سوی ایفمارک نداشت چرا به‌جای پیگیری از این مرجع پزشکی فوتبال کشورمان بابت این اشتباه به‌یک‌باره به احمدوند اعلام کردند که نمی‌توانند روی جذب او ریسک کنند و چرا استنادشان حکم اول ایفمارک است و حکم دوم آن‌ها برای باشگاه محلی از اعراب ندارد؟

آن‌هم بازیکنی که برای خواست و جذبش یک جنگ رسانه‌ای را با استقلال پشت سر گذاشتند و حتی به قرارداد جعلی منتشره از این بازیکن با رقیب سنتی‌شان هم واکنش نشان دادند. اگر احمدوند به استناد به آزمایش اول دوپینگی است و ایفمارک جوابش را پس نگرفته، ارائه گزارش پزشکی به وی و یا انتشار آن کار را تمام می‌کرد و دیگر جایی برای گلایه نمی‌گذاشت.

کد خبر 387235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.