افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ پروژه عمرانی در بناب

بناب_شهردار بناب از افتتاح و کلنگ‌زنی 11 پروژه عمرانی در این شهر به مناسبت فرارسیدن هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایمنا، محبوب تیزپاز استقلال، عزت و اقتدار امروز کشور را نتیجه رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا دانست و اظهار کرد: دشمنان از اقتدار ایران اسلامی به شدت ناراحت هستند و به هر شکلی سعی می‌کنند این وحدت و یکپارچگی مردم با انقلاب را از بین ببرند.

وی با اشاره به بازگشایی استخر و سونای شهرداری بناب، عنوان کرد: سقف این مجموعه فرهنگی و ورزشی به علت پوسیدگی برای همشهریان خطرناک بود، اما در جریان بازسازی این سقف مشخص شد سازه اصلی سقف به طور کامل پوسیده و استحکام خود را از دست داده است.

شهردار بناب تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی شهرداری سرانجام سقف این مجموعه با ۶۶۵ میلیون تومان اعتبار بازسازی شد و تاخیر به وجود آمده در بازگشایی این مجموعه ناشی از پوسیدگی سازه اصلی بود.

تیزپاز از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ پروژه عمرانی شهرداری با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد در هفته دولت در این شهر خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی فرهنگ‌سرای شهرداری بناب با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال، کلنگ‌زنی خانه جوان با اعتبار حدود سه میلیارد ریال، احداث پارک مسافر، کف‌سازی بعضی از معابر شهری بناب مانند کوی پاسگاه و محله دیزج و احداث آمفی‌تئاتر از جمله این پروژه‌ها است.

کد خبر 387229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.