۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
افتتاح ۲۱ پروژه شهری در قزوین

قزوین_سرپرست شهرداری قزوین گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های شهروندمحور با رویکرد توزیع عادلانه امکانات به خصوص در مناطق کم‌برخوردار شهری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایمنا، محمد درافشانی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و آیین بزرگداشت هفته فرهنگی قزوین، ۲۱ پروژه زیرساختی در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری، گردشگری، فرهنگی، فناوری اطلاعات و حمل و نقل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به هدف مدیریت شهری از اجرای این پروژه‌ها، افزود: این پروژه‌ها در راستای اهداف بلند مدیریت شهر از جمله رویکرد انسان‌محوری، توزیع عادلانه امکانات و توجه به نواحی کم‌برخوردار شهری است و پروژه‌های دیگری را نیز در سطح شهر به خصوص نواحی منفصل و کم‌برخوردار شهری در حال اجرا دارد تا شاهد توسعه بیش از پیش این نواحی شهری و تامین رضایت شهروندان در این مناطق باشد.

سرپرست شهرداری قزوین گفت: فاز دوم بوستان امام علی (ع)، ساختمان ناحیه آزادگان، فاز دوم بوستان میرداماد، اتوبوس گردشگری، آمبولانس ویژه معلولان و جانبازان از جمله پروژه‌هایی بود که همزمان با هفته دولت و هفته فرهنگی قزوین به بهره‌برداری رسید.

درافشانی تصریح کرد: پروژه‌های دوربرگردان سیدحسن نصرالله، باغ حاره‌ای، نخستین سرویس بهداشتی مجهز به اتاق مادر و کودک، بلوار فرهنگ ناحیه منفصل شهری دانش نیز به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی و افتتاح خیابان شهید شهرآرا و تقاطع ایران-پیروزی، نصب پل عابر پیاده شهید لشگری، پیاده رو خیابان شهید طالقانی و ساختمان نگهبانی و سردر منطقه دو شهرداری از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده در هفته دولت بود.

سرپرست شهرداری قزوین با اشاره به پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات شهرداری قزوین اضافه کرد: افتتاح شبکه فیبر نوری شهرداری قزوین، رونمایی و افتتاح پروژه ثبت درخواست‌های الکترونیکی شهروندان (شهروند سپاری) و راه‌اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی نیز از جمله این پروژه‌ها است.

درافشانی اظهار کرد: سامانه ثبت گزارش‌های الکترونیکی مهندسان ناظر، راه‌اندازی نسخه تبلتی سامانه شهرسازی برای استفاده کارشناسان بازدید شهرداری، تجهیز نواحی منفصل شهری به ارائه خدمات نوین به شهروندان نواحی و کتابخانه سیار از پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات بود که از آن رونمایی شد.

کد خبر 387226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.