برگ عظیم الجثه در قلب جنگل‌های آلمان

گروهی از معماران اهل ترکیه در یکی از جنگل‌های آلمان پاویونی طراحی کردند که قرار شد به طور دائمی در یکی از زمین‌های بازی جنگلی در فرانکفورت مستقر شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پاویون دائمی که در بزرگ‌ترین پارک جنگلی فرانکفورت، بزرگ‌ترین شهر ایالت هسن در آلمان، احداث خواهد شد ساختاری شبیه به یک برگ درخت دارد و از مصالح موجود در خود جنگل ایجاد می‌شود. ساختمان پاویون جدید با چارچوبی از چوب، شامل یک کافی‌شاپ، یک کتابخانه نیمه‌باز، مناطق تفریحی و فضاهایی برای برگزاری رویدادهای مختلف خواهد بود.

پاویون جنگلی فرانکفورت مساحتی بیش از دو هزار فوت مربع را به خود اختصاص خواهد داد و از دو طبقه تشکیل خواهد شد. قرار است طبقه همکف آن به صورت نیمه‌باز ساخته شود و به برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های مختلف اختصاص داده شود، در حالی‌که طبقه بالا شامل یک کافی‌شاپ مجلل و مرکز سرویس‌دهی واقع در یک فضای دایره‌ای شکل در مرکز ساختمان خواهد بود.

چوب‌هایی که از خود جنگل برای ساخت این پاویون عظیم به کار برده می‌شود به آن ظاهری مجسمه‌مانند نیز خواهد بخشید. معماران پاویون در نظر دارند چوب‌های بسیار بزرگی را به صورت ضربدری در نمای خارجی ساختمان به کار گیرند تا ظاهری شبیه به یک آشیانه برای آن به وجود آورند. استفاده از شیشه‌هایی بزرگ دور تا دور ساختمان، باعث درخشش آن در میان جنگل می‌شود و زیبایی آن را دوچندان خواهد کرد.

سقف پاویون، که به طور مستقیم روی کافی‌شاپ و مراکز سرویس‌دهی قرار خواهد گرفت، مملو از درختان و گیاهانی خواهد بود که از زیر، یعنی از کافی‌شاپ، قابل مشاهده است. بازدیدکنندگان با تماشای پاویون جدید تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را در ذهن خود حک خواهند کرد و با آمدن به این مکان، از شلوغی‌های و آلودگی‌های شهرها در امان خواهند ماند.

کد خبر 387212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.