برخورد قاطع با عاملان ضرب و شتم نیروهای رفع تخلفات شهری اصفهان

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: دادستان اصفهان برای برخورد با عاملان ضرب وشتم نیروهای رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان دستور قاطع صادر کرد.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ظهر روز گذشته با توجه به ساخت و ساز خلاف در مجموعه شهرک صنعتی محمودآباد، نیروهای رفع تخلفات شهری با در اختیار داشتن دستور قضایی و به همراه عوامل انتظامی برای جلوگیری از ساخت و ساز خلاف به محل مراجعه کردند که دو نفر از نیروهای شهرداری مورد ضرب و شتم افراد زیاده‌خواه قرار گرفتند.

وی افزود: افراد خاطی پس از ضرب و شتم نیروهای رفع تخلفات شهری از محل متواری شدند، اما هویت آنها برای پلیس شناسایی شد.
مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ادامه داد: پیگیری‌های لازم در دستگاه قضایی اصفهان انجام و دادستان نهایت همکاری را در این باره داشت و دستور قاطع را برای دستگیری و برخورد با خاطیان را صادر کرد.

وی تاکید کرد: تمام اقدامات نیروهای رفع تخلفات شهری در چارچوب قانون، با دستور قضایی و همراهی نیروی انتظامی بوده، اما برخی از افرادی که بیش از رعایت قانون به منفعت، سودجویی و زیاده‌خواهی خود می‌اندیشند و قانون را تمکین نمی‌کنند، دست به چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای می‌زنند.
محمدحسینی تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای مصدوم در بیمارستان غرضی بستری و تحت مداوا هستند و حمایت‌های قضایی، بیمه‌ای و شغلی از آنها انجام خواهد شد.
به گزارش ایمنا، با دستور قاطع دادستان و پیگیری های مجدانه مدیرکل پیشگیری رو رفع تخلفات شهری پرونده این حادثه تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

کد خبر 387169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.