آخرین وضعیت ترافیکی خیابان های شهر اصفهان

تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی و روگذر خیابان امام خمینی در مسیر شمال به جنوب به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان امروز یکشنبه -سوم شهریور ماه- ساعت١٩ در هر دو مسیر خیابان کاوه، مسیر غرب به شرق خیابان ادیب، مسیر شمال به جنوب خیابان نشاط، مسیر شمال به جنوب خیابان علامه مجلسی، مسیر شرق به غرب خیابان هشت بهشت شرقی و غربی،مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر ، خیابان عبدالرزاق در هر دو مسیر، هر دو مسیرخیابان شمس آبادی، طول خیابان کمال اسماعیل به صورت رفت و برگشت، مسیر رفت و برگشت خیابان مطهری، مسیر شرق به غرب خیابان سعادت آباد، خیابان شریعتی به صورت رفت و برگشت، مسیر جنوب به شمال خیابان توحید و مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی ترافیک سنگین است.

همچنین شاهد ترافیک سنگین در تقاطع میدان  لاله تا مسیر غرب به شرق خیابان پروین به سمت تقاطع پل چمران هستیم.

صبح امروز ساعت ١٠ و ١٦ دقیقه در تقاطع جنوب پل چمران یک دستگاه موتورسیکلت با عبور غیر مجاز از چراغ قرمز با یک دستگاه پژو برخورد کرد و حادثه ای جرحی را رقم زد.

ساعت ١٠ و ٢٥ دقیقه نیز در تقاطع کمال اسماعیل پاسداران یک دستگاه پراید به علت رعایت نکردن فاصله طولی و توجه نداشتن به جلو  با یک خودرو پژو پارس تصادف کرد، بار ترافیکی ناشی از این حادثه سنگین بود.

کد خبر 387168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.