دوره آموزشی "تیریز" در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دوره آموزشی "تیریز" در خانه جوان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی ظهر امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شرکت سامسونگ طی چند ساال اخیر کل کارکنانش را تحت آموزش مهندسی خلاقیت قرار داد، اظهار کرد: بعد از این اتفاقات تعداد کل اختراعات ثبت شده این شرکت جهش بزرگی را داشت.

وی با بیان اینکه پس از این اتفاق شرکت‌ها و جوامع دیگر نیز مهندسی خلاقیت در دستور کار قرار داده و کارکنان خود را به این امر تجهیز کردند، افزود: از این رو ما نیز با پیگیری‌ها و الگوبرداری‌های صورت گرفته در خانه جوان شهرداری اصفهان برنامه منسجمی را تدوین کرده و از هفته آینده اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: خانه جوان برای این امر اساتید درجه اول را شناسایی و با همکاری آنها سرفصل‌هایی را برای آموزش تهیه کرده است، افزود: همچنین به دنبال این امر همایشی نیز برگزار شد و در ادامه نیز دوره "تیریز" را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه بر این باوریم همه باید از برگزاری دوره "تیریز" در خانه جوان شهرداری اطلاع داشته باشند، گفت: بر این باوریم هر چه مهندسی خلاقیت در شهر اصفهان بالاتر باشد می‌توان زندگی با کیفیت‌تری را تجربه کرد.

خسروی تاکید کرد: مهندسی خلاقیت وراثتی نیست و دارای ۴۰ روش است که قابل مهندسی بوده و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: قرار بر این است که همه جلسات آموزشی این دوره ضبط و بر روی سایت طراحی شده بارگذاری شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان برگزاری دوره مالکیت فکری را نیز ضروری دانست و گفت: در این خصوص از خانه جوان درخواست داریم این دوره را نیز هر چه زودتر راه‌اندازی شود.

کد خبر 387149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.