۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
آذری در مسیر پرسپولیس؟!

سعید آذری با انشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام به بحث محافل ورزشی در رابطه با پیوستن او به پرسپولیس، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا سعید آذری که با تصمیم هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن از تیم کنار گذاشته شد، چند روزه گذشته به صورت رسمی از ذوب اهن خداحافظی کرد، حال می خواهد از شهر اصفهانم خداحافظی کند و به شهری دیگر برود. وی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"دستهایم به سوی توست همواره و در همه حال یار و یاورم بوده ای خداوند عالی مقام، آفریننده روز و شب اصفهان شهر من است، دینم را به شهرم ادا کرده ام، جاییکه اصفهانی نماها با تمامی قدرتشان پنهان میشدند من یک تنه می ایستادم، میجنگیدم چون به شهرم و مردمش عشق میورزم. امروز خیالم راحت است اصفهان با قدرت است مدیران شایسته ای دارد و دیگر نیازی به من نیست. نباید تمرکز اصفهان را به هم زد سپاهان عالی شروع کرد و ذوب آهن هم اعتقاد دارم جایگاهش را متعالی خواهد کرد. من سبز سبزم هر جا که باشم، حالا که به من نیازی نیست و تقدیرم اینگونه رقم خورده، میتوانم با شهامت سرم را بالا بگیرم و بگویم : یک اصفهانی هست که در شهر خود به او نیازی نیست ولی دیگران شاید به این اصفهانی سبز نیاز داشته باشند، این اصفهانی نباید در خانه بنشیند، او آنجا که باید پای شهرش ایستاد ولی حالا میخواهد پای خودش و خانواده اش ایستادگی کند. قلب من هستید اصفهانی ها هر جا که باشم حتی در قلعه های رنگین من اصفهانی هستم که در شهرم به من نیازی نیست. پس به من خورده نگیرید، انتظار حبس کردن خودم و خانواده ام را نداشته باشید این انتظاری غیر منصفانه است. اصفهانی تو بهترینی چه من باشم یا نباشم، تو عشق منی. سبز سبزم ریشه دارم البته شاید تقدیرم گونه ای دیگر نیز رقم بخورد و آن کوچ نکردن و ماندن باشد. ولی باز هم خدایم سرنوشتم را رقم میزند و من تسلیم ذات لا یتناهی او هستم"

به گزارش ایمنا، در چند رورز گذشته و پس از برکناری سعید آذری، شایعه ای مبنی بر پیوستن او به باشگاه پرسپولیس در محافل ورزشی گوش به گوش می پیچد که سعید آذری با انشار چنین پستی شاید به این شایعات دامن زده باشد. حال باید ماند و دید که سعید آذری پا جای پای مهدی رحیمی مدیرعامل اسبق سپاهان می گذارد؟ رحیمی پس از جدایی از سپاهان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرپسولیس فعالیت کرد و جالب است که رحیمی باجناق سعید آذری است.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 387144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.